2023. február 10., péntek

esti telefonok...

 be vagyok ütemezve


nincs több idő rám, ez is olykor elmarad

este pár perc telefonbeszélgetés

közben unokám eszik vagy olvas , nem is akarom zavarni

lányom pakol(na), de már emiatt rászóltam)

10 perceket adhat a 24 órájából, nem? - csak nekem


de nem -  most olvasom egy újabb versét ami arról szól, hogy nincs én-ideje

láthataltan dolgokkal, munkákkal megy el a napja


mint annyi nőnek, - ahogy olvasom az egyetértő, -érző kommentekből is...


nem szólok semmit! :(

várom az esti telefont

1 megjegyzés:

  1. Zsuzsa Báron
    Erre mit lehet írni.....?

    Gonda Julia
    semmit, nem azért irtam! enyém az utol szó, illetve majd a lányomé (unokámé:) -de mégis irtál, rosszallásnak vehetőt!



    Paloczi Gabi
    Annak orulj, hogy minden este felhiv

    Gonda Julia
    igy van örülök is, nem azt irtam, hogy várom....? 🙂

    Zsuzsa Báron
    Visszavonulok....

    Gonda Julia
    jaj! már megint ez a sértődésködés! teljesen indokolatlanul

    VálaszTörlés