2021. február 5., péntek

zoom

 végre, péntek, igy ma is láthattam s hallhattam zoomon unokám...

előbb a napelmesélésbe kapcsolódva, mondta, hogy a videojátékon egy magasabb szintre léphetett

kérdezték ez csak kézügyesség dolga?

igen, mondta - de becsületesen hozzátette szerencse is kell hozzá

---

a meglepetés ezután volt

a zsidó Jézusról volt szó

minthogy Makó is szóba került, és Vermes Géza, egyből leemeltem a 4  könyvét tőle, és fel is mutattam (csak a dedikációt már nem)

s  apja meg is említette, hogy én is makói bejelentkezésű vagyok. stb

mire unokám, jé de érdekes, neki is a nagymamája makói

de aztán igy sikerült identifikálnia - hogy én ugyanaz vagyok

de nem is ez volt az érdekesség

Jézusról elmondta különvéleményét

ami szerint Jézus lány volt...

(mert hogy - magyarázta apja - annyira szeretetteli és finom stb)

rákérdeztem késóbb a telefonon anyjától, hogy tudtak-e már korábban erről a megközelitésről vagy most dobta be...

igen, tudtak. sőt még azt is hozzá tette , hogy TÜNDÉR volt

hát nem TÜNDÉRI az én unokám (is) ?!


2 megjegyzés: