2021. február 24., szerda

újabb atrocitások

 ma megint atrocitások értek, nem tudom, hogy ez mitől függ, úgy tűnik, tőlem teljesen független, és megkerülhetetlen!

van egy új, szép bolt, szeretek ide járni, mert nagy , olcsó leárazásaik vannak, s ma kipróbáltam a próbafülkéjüket, az is csodás!

álltak vagy 3-an az  egyetlen pénztárnál igy egész hátrahúzódtam, meg is támaszkodtam, kérdezte egy nő udvariasan, hogy sorban állok-e, mondtam, nem, mert tartok a csoportosulástól, inkább várok-- igy aztán persze elém engedtem

mikor már tiszta lett a levegő a pénztárhoz mentem

de míg a pénztárosnő hajtogatta dolgaim a táskába, mögé és elém is álltak, szorosan két oldalról, egy nő meg egy férfi, szabályosan bekerítettek! ("a kinhoz közótnek kemény kötelek, be vagyok keritve minden oldalon")

kértem az utamban álló  férfit hogy engedjen ki,úgy hogy meglegyen a másfél méter kötelező távolság

nem volt hajlandó rendesen arrébb állni, a nagy pocakjával, sót a nő is bekapcsolódott, aki ugyancsak nem tartotta be a másfél métert, sőt azt is közölte velem, tudom-e ki vagyok, egy vén boszorka (Sajnálom hogy nem igazitottam helyre,nem, téved, én egy gimnáziumi tanár vagyok (bár nyugdijas)

később a Sparnál szakadárkodtak, a biciklit máshova helyzeték mint a tömeg...megvártam mig kijönnek...(nem akartam újabb összeütközést)

s egy pasasra rászóltak, vegye fel a maszkot, mert már egy "vénasszony" (nocsak előléptem boszorkányból?) rájuk szólt a távolságtartás miatt is

ők se lehetnek valami fiatalok , a nőnek fekete festett haja csimbókokban állt a koponyáján... legyen boldog vele...

de hogy miért nem tartatja be a bolti alkalmazott a különben irásos táblákon kitett kivánalmakat , azt nem értem....

...a Sparból hiába vártam hogy kijöjjenek, mert  ott is utólért valami

a pénztárnál előttem levő kasszához megint párosával áll egy férfi és egy nő (nem értem, miért nem tudnak egyedül vásárolni se, pedig ezt is kérik!) és szabályosan beálltak a az én kocsimra, direkt visszább húztam, annál inkább, kénytelen voltam mondani, én is itt vagyok, mér nem rakom a kocsim  odaát (hol nincs is neki hely)... mondja a férfi, a nő , félig a térfelemen, meg se mozdulva, hátra se nézve , szerencsére szólt: hagyd rá! ,,, Jobb  is, ha hagynak!!!!

egy darabig nem megyek megint vásárolni

épp ideje, hogy beoltsanak!


ja volt egy jó mozzanat is, a posta előtt szorosan egymás mögött állnak az emberek az egész utat elállva, s egy férfi hátrafelé tesz néhány  lépést, hogy elférjek! Meg is köszöntem, nagyon! (Csodálkozott is)

27 megjegyzés:

  1. A.A.
    Tiszta téboly már ez az egész.😤

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. sajnos, egyesek teljesen kivetkőznek magukból 🙁

      Törlés
  2. Mikor úgyis annyi a baj, még az emberek meg is nehezítik a szabályok nem betartásával a helyzetet. Ez a nap nem a tiéd volt. Nagyon sajnálom.

    VálaszTörlés
  3. Ch.B. Ez nagyon szomoru!!🙁

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. CH.B.Engem a szuleim, nagyszuleim es a tanaraim arra tanitottak, hogy az idoseket tiszteljem! Vilag eletemben igy is tettem!!! Sajnalom, hogy vannak ilyen semmirevalok is!

      Törlés
    2. ugyan már! ők se voltak gyerekek, itt egész másról van szó...

      Törlés
    3. CH.B. Akkor lehet megint felreertettem a problemat!! De azert en tisztelem az idoseket!!

      Törlés
    4. ez csak természetes,s ha megérdemlik 🙂

      Törlés
  4. P.G. En innen ugy latom, hogy a durvasag egyre jobban elterjed otthon. Ilyen viselkedest egyszeruen nem lenne szabad hagyni. Nem kell veluk vitatkozni, de kikernem magamnak az ilyet. Minel jobban elhuzodsz annal nagyobb lesz a szajuk. Es olyat en egyaltalan nem mondanek, hogy de en egy Tamar vagyok, mert ezek nem becsulik meg a tudast

    VálaszTörlés
  5. A pénztárosnő feladata, sőt kötelesség lett volna betartatni a távolságot. Vélhetően nem akart/nem mert fellépni a műveletlen tahók ellen, mert feltételezte, hogy akkor őt is szóbeli atrocitások érik. Pedig fel kellett volna vállalnia, mert kötelessége lett volna. Ezek után lehetne bármilyen akció, meggondolnám, hogy ott vásároljak. A történeteket nyugodtan elvonatkoztathatjuk a járványhelyzettől és magától a szituációtól: az agresszív bunkóság győzött, mert az, akinek kötelessége lett volna, nem állította le... É.B.J.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. En is igy latom.vissza is mentem szólni neki.de nagyon elfoglalt volt (!) Igy elmaradt.belefaradtam...de legközelebb felvilágositom mulasztásáról :)

      Törlés
    2. É.B.J. Arra is gondoltam, hogy az üzletvezető kötelessége lenne, hogy a pénztár előtt a kövezeten ragasszon fel jelzést a fizetésre várakozók egymástól való követési távolságáról, mint ahogy ez sok helyen van. Akkor nincs vita.

      Törlés
    3. a próbafülkében épp olvastam a több pontos utasitásokat, szerintem máshol is van (de lehet hogy ezek analfabéták!)

      Törlés
    4. e szabályosan elém állt a kiáratomhoz a pasas, a nagy pocakjával! oda mit lehetne húzni?!!!!

      Törlés
    5. É.B.J.Hát oda nem...aki eleve negligálja a szabályokat, sőt időnként még büszke is rá, azzal nem tudunk mit kezdeni. Mondanám, hogy egyszerűbb kikerülni, de vannak helyzetek, amikor nem lehet. Nagyon sajnálom, Julika, hogy ez történt.

      Törlés
  6. J.N. János Németh
    Napi szinten átélek hasonlókat. Nem merek szólni, mert megkapom, hogy hőbörög a vénember. A postán egyszer megtettem, az elém álló asszonyka olyan átkokat szórt rám, hogy attól még az ükunokám is megnyomorodik.

    VálaszTörlés
  7. P.G. Nagyon sajnalom, Juli nem te vagy az egyetlen aki ilyesmire panaszkodik. Nem tudom tarsadalmilag mi okozza azt, hogy az emberek nem csak semmi be veszik a masikat, de aktivan ellene fordulnak.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nem tesz semmit túlélem, én csak az egészségem féltem!szerintem a maszk alatt annonymnak gondolják magukat(?) szerintem működik a karma... nekik lesz rosszabb... biztos vagyok benne, hogy nem lehet nyomtalanul, következmény nélkül gyűlölködni és szemétkedni

      Törlés
  8. Vicei Károly
    Mind elolvastam, s emiatt lekéstem a Rex elejéről... ☹️

    VálaszTörlés