2021. február 28., vasárnap

foguk fehérje

 azt hiszem, az emberek mostanság kimutatják foguk fehérjét (már aki nem tünteti el maszkkal). De épp róluk beszélnék: a maszktalanokról, a dacolókról, akik bátornak hiszik magukat, holott csak szemtelenek és felelőtlenek - másokkal szemben. De miért is törődnének velük?! AZ meg se fordul viszont a fejükben, hogy magukat se védik? Elbizakodottságukban... nem. Kerüld el őket! Ha tudod. Mert bárhol előtted teremhetnek. Esetleg még cigarettafűstöt is fújnak rád.(reméljük csak hogy nem virussal tetézettet, s hogy a te maszkod véd valamit - ellenük , meg az első oltásod is kezdhet hatni tán...)

5 megjegyzés:

  1. Veled történt? Borzasztó akkor is, ha mással, bárkivel. :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. MI? A füst? nem egyszer... :) meg még láttam erkélyről az én falam tövébe dobált csikkeket is ...:) c' est la vie...mostanság

      Törlés
  2. P.G: Most olvastam a hozzaszolasokat a vedooltassal kapcsolatban, es soha nem hitter volna hogy otthon ennyi hulye ember van

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ez is járványszerűen terjed! 🙂

      Törlés
    2. P.G. 1-2re reagaltam, aztan arra gondoltam, sajat magamat bosszantom fel, es azzal aki meggyozodott arrol, hogy a fold lapos, azzal ertelmetlen vitatkozni.

      Törlés