2021. február 13., szombat

remete

 igen, egész jól el is vagyok igy, újkeletű(de már vagy - kis engedményektől eltekintett - éves) remeteségemben

postára, ételért (olykor egy táskáért, blúzért, nadrágért - gyógyszerért) , tisztitó szerekért elmegyek azért,

de nagyjából örökösen itthon vagyok...


felfedeztem most (tévétlen világomban a neten,  a médiaklikk mozijait. a zenei élő közvetitéseket már régebben

nem unatkozom

gépelem a régi írásaimat, (meglepően jó és izgalmas is a maga módján) - össze akarok hozni belőlük valami(ke)t, végre (erre se kerülhetne sor remeteség nélkül)I

sokat alszom, össze-vissza

és nem is zavar, hogy járni alig birok, hiszen többnyire fekszem vagy ülök, úgy nem fáj semmim  szerencsére---

szóval, elvagyok ...


következő körben állítólag beoltanak, csak múljon a hideg addig, mert tegnap úgy belenyillalt a bal fejembe (amibe csak másodpercekre szokott, hogy ki sem akart menni,,, éreztem, hogy a hidegtől van!...

vigyázok ahogy lehet mert be akarom fejezni amit elkezdtem, s az nagyon nagy  munka..

meg az unokám is látni akarom!


7 megjegyzés:

  1. Megtalálod a napjaid értelmét, akkor is ha többnyire otthon vagy. Én úgy látom.
    Én is sokat ülök és fekszem, úgy nem fáj. Hasonlóak vagyunk.
    Jó, hogy volt naplód, így átéled a múltad, de nagy munka lehet a gépelés.
    Állítólag múlik a hideg, így talán múlik a nyillalás a fejedben. Kívánom.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. (én mindig írtam...nem tudok meglenni rötzités nélkül, csak ez tűnik legkompaktabbnak) )élvezem a gépelést, olyan izgalmas, hogy mi is következik (már 94 oldalt legépeltem, s csupa új-régi világ)(om) ! :)
      elmúlt a nyilallalás bent, csak a hidegben volt - ezért inkább ki se megyek, bent meleg van, égetnek a csövek radiátorok!

      Törlés
  2. Ezek a lábak! Elég sokunknak okoznak gondot. A fejfájás is ismerős, de mostanában nem kínoz, régebben jóval többször fájt.
    Remélem, azóta jobban vagy. A hideg még marad egy ideig, sajnos, de legalább süt a Nap. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ha süt, olyankor még hidegebb lehet... maradok :)

      Törlés
    2. egyébként a térdem is a hideg idő miatt ilyen!

      Törlés
  3. B.D:I. Az aratni való sok...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. igen, magamban én is aratásnak nevezem (elhanyagoltam eddig... összegyűlt - nem győzöm)

      Törlés