2021. február 21., vasárnap

egy régi kép


 véletlen bukkantam erre a képre...

a házunk nagy kertjében vagyunk a napon, háziasan...a hátsó szomszédaink voltak nagynéném (Lili néni) (pongyolában!) meg Sándor bácsi, anyu is (magakészitette pongyolában ) Erzsi néni maga varrta ruhában (ő kicsit feljebb lakott a Szegedi utcán, a másik régi nagyapai házban) na és én előttük, hunyorogva a napon (sose bírta a szemen az erős fényt) s unokatestvérem, (a fotós) Ottó mondta, hogy akkor nézzek félre, nos félre is néztem..

most meg csak meresztegetem a szemem erre a réges-régi fotóra...de szép emlék...

7 megjegyzés:

  1. Z.N. Szép és jó emlékek! Az a legcsodálatosabb, hogy ilyen élesen emlékszel mindenre.

    VálaszTörlés
  2. Nagyon kedves kép. Sok emlék előjön mostanában nekem is. Talán a korunk, vagy ez a bezártság hozza, mindenesetre jó a múlton elmélázni. Van benne sok szép, de fájó emlék is akad.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nálam permanens az emlékekkel együttélés:) nem korfüggő (jóideje) A karanténhez meg pláne semmi köze! talán csak (mert) időm van több...

      Törlés
  3. Egy kicsi a sok felnőtt között.:) Sok szeretetet kaphattál.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. én is azt hiszem (de azt is, hogy természetesnek vettem)

      Törlés
    2. de azért nem kényeztettek agyon!!!!

      Törlés