2021. február 23., kedd

egy fotó, egy mosoly

 egy fotó...egy mosoly...



nem birom ki, hogy ne rakjam fel ide is ezt a fotót, amit a Levéltárból kaptam, az igazgatójától az archivumból (DV- gondolom délvilág a röviditése) (kaptam már onnan számlavelevelet a nagyapám aláirásával, fotót ügyvédnagybátyám fiatalkorából, régebben apám tábori levelezelőlapját, amit a bori munkaszolgálatból irt, meg egyéb iratokat a háború utánról (hadigondozással kapcsolatosakat)...

de most ez a fotó ...! lányomról, a Bartók iskola biológia órájáról....!...
feltettem a facebookra is, s ott valami 100-an tetszikelték
(meg irtak hozzá szépeket)(Flóra: Lányod mosolya mindig marad ugyanaz az őszinte mosoly...)
itt és most ez a tiszta mosoly... bemosolyogja a jelenünket is...meg tényleg meg is maradt ez a mosoly mostanra is...
maradjon is!
keep smyling!:)
(2012)


5 megjegyzés:

  1. Edit Nemes Fekete
    Most volt, nem régen!
    Válasz3 é.
    Gonda Julia
    🙂 nem tudom pontosan mikor, de több mint 20!
    Válasz3 é.
    Edit Nemes Fekete
    az idő szárnyakon jár
    Válasz3 é.
    Gonda Julia
    sajnos! de a mosoly szerencsére megmaradt.... 🙂
    Válasz3 é.


    Edit Nemes Fekete
    lassan azt is újra töltve tanulnunk kell a sok minden kiüresedett mellett az az helyett
    Válasz3 é.
    Gonda Julia
    mit? a mosolyt? aki nem hagyta abba, annak nem kell újra tanulni...aki meg sose csinálta , annak nehéz lenne elkezdeni ....🙂
    Válasz3 é.
    Katalin Rózsáné Kovács
    ❤️❤️♥️

    VálaszTörlés
  2. Fruzsina Balogh
    Engem az érdekel, hogy ennek a kiskamasz Timinek tényleg ki van lakkozva a körme? Turi Tímea, hogy van ez?😊
    Válasz4 é.
    Gonda Julia
    ugyan már! csak úgy látom,fénylik.(Zongorázott is, kizárt, ahhoz egész kis körmök kellenek)
    Válasz4 é.Módosítva
    Turi Tímea
    nem. ez lakk, nem kerdes 🙂
    Válasz4 é.
    Gonda Julia
    tényleg, gyanusan csillóg(sz) (én is vissza akartam jönni elbizonytalanodva...🙂

    VálaszTörlés
  3. Andrea Derdák
    Nagyon jó kép! Nem tudom,mi lehetett az alkalom. Háttérben Vadaszán Terike és B. Szűcs Zoli, hátsó sor már nem megy.
    Válasz4 é.
    Gonda Julia
    biosz órára jöttek be de Timi miatt azt hiszem, ezért ráfókuszáltak

    VálaszTörlés
  4. Ágnes Kiss
    Én se tudom kinézni kik ülnek ott.😉
    Válasz3 é.
    Pataki-Szénási Zita
    Lesták Zsanett...meg balról talán Imi?!
    Válasz3 é.
    Gonda Julia
    tényleg (de jó szemed . meg emlékezeted - van!) Imi nem biztos...)
    Válasz3 é.Módosítva
    Andrea Derdák
    Pataki-Szénási Zita én is erre gondoltam amúgy! 😄
    Válasz3 é.
    Gonda Julia
    a fejtartás Imikéé:)

    VálaszTörlés