2021. február 26., péntek

beoltottak

 nahát, nem akarom elkiabálni, de túlvagyok az első Pfizer oltáson (remélem továbbra is szerencsésen)

korábban lefeküdtem )most pótolom médiaklikken a tegnap emiatt nem látott sorozatomat:)

már 5  előtt fent voltma, hiába kértem 7.-re ébresztést, és a mobilom is beállitottam 7,10-re valamint lányom is ébreszeni akart 8 után,miután elvitte fiacskáját az iskolába, akkor már lassan el is indultam, sorállás volt a hely előtt, de igy előbb be is jutottam, 9-re már be is oltottak, idő előtt



egy szunyogcsipést éreztem, rövid ideig, aztán egy icipici húzódást meg émelygést, de mindez gyorsan  el is múlt...

csak sivár életünkben esemény ez az oltás, de azért megkönnyebbülés is (ha még nem is teljes -)



sok ismerős kortársat láttam. sőt többen már a második oltásukért jöttek (én márc 19-ree vagyok előjegyezve...)

hm...



lehet, hogy biztonságosabban megyek ezután emberek közé(?) de azért marad az óvatosság -egyelőre, plusz az óhaj, hogy mielőbb minél többen "oltakozzanak"... megérné!

****

---egyébként mindenki nagyon aranyos az oltóponton!

10 megjegyzés:

  1. N.J. Majd a második után! Addig azért nincs biztonságban az ember.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. csak lelkileg egy kis megkönnyebbülés azért, s azt mondják állitólag már az első is ad némi biztonságot!!!! (persze nem azonnal)

      Törlés
    2. Ad. Nekem is megvolt egy hete, de azért még óvatos vagyok. Sose tudni.

      Törlés
    3. persze, azt én is irtam... 3 hét a következő oltásig

      Törlés
    4. P.G: a legutóbbi hírek szerint már az első Pfizer is megadja az immunitás 95% t.
      Ugyanakkor, azt is lattam tegnap egy ujsagban, hogy Pfizer tervekkel egy gyors harmadikat is, ami a mutaciokra lenne jó.

      Törlés
    5. én úgy tudom, h ez is jó a mutánsra

      Törlés
    6. Paloczi Gabi
      Valaszoltam aztan elveszitettem. Argggg
      En eddig csak a Modernarol hallottam, hogy igazitott egyet mutansra, raadasul tul sok mutansrol hallottam mar. Aztan itt van az a 3-40% hulye, akik ilyen vagy olyan “elvbol” nem fognak beoltodni. Aztan itt van 2 szinte ellentetes COVID hir.
      Egy biztos, hogy az oltas utan is hasznalni kell
      a jozan eszt, maskulonben hiaba oltakoztunk be.

      Törlés
  2. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  3. Örülök, hogy túl vagy rajta. Én még várok rá.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. én is csak véltlen kerültem be...de te sokkal fiatalabb is vagy!!!!

      Törlés