2021. február 9., kedd

égő!!!

 két nap itthon szobafogságban , ráadásul még ebédet se hozattam (már egy hete) mert későn ébredtem mindig, a rendelésre is, itthon én kotyvasztgattam ezt-azt...

ma már ki kellett mennem (esegetett vártam hogy elálljon) de elfogyott a Aspirinem, meg két égőm is kiégett, pótolni kell...

nos ? a patika 5 után már zárva volt! (akár ki se nyisson)

a boltban meg ahol égő is kapható, elterelték a figyelmem különböző kis élelmiszerek

és a megújuló esőben már közelebb otthonhoz jutott eszembe, hogy nem  vettem égőket

alig tudtam járni, minden lépést éreztem, szó se lehetett arról hogy visszaforduljak

hát igy jártam...

fel kell írnom, mit akarok!



6 megjegyzés:

  1. A. Á. Igen sajnos ez így van, én már többször pont azt nem vettem amiért mentem. Tudom hogy ez nem vigasz Julika, de nincs egyedül az esettel.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. bosszantó! 🙁 (PLÁNE, mikor minDen lépés számit) (ráadásul direkt azért mentem abba az élemiszerboltba, ahol ÉGŐ is kapható! 🙂

      Törlés
  2. Nekem sincs itthon égőm. Mindig félek, hogy kiégnek, és nem tudom pótolni őket. Itt a boltban nincs, ahol tudnék venni, oda taxival kell mennem, de nem tudom, hol tud megállni ott. Mindig van valami izgulni való.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. legközelebb vegyél tartalékot is(nekem nagyon gyakran kiégnek, néha csoportosan)

      Törlés
    2. Be fogok spájzolni, ha eljutok oda, ahol vehetek égőt.

      Törlés
    3. én ma az esdőben találtam egy árkádok alatti kisboltot, (Familia) ahol volt! :)

      Törlés