2021. február 11., csütörtök

illusztrálhatnék

 van egy ötletem, egyes verseimet akarom illusztrálni (már ami némileg képszerű - bár nem sok ilyen van - ámbár a gondolatokat is lehetne absztraktul) csak tűfilc kell hozzá, az oldaná ceruzarajzaim halványságát. Nem találtam, de majd veszek. (úgyis kiszáradt volna, ha lenne) (azt hiszem a strandon hagytam el egyszer, 20000Ft(!) mellett :( azóta már pótolhattam volna...

(egyébként rajzszakkörön, ottani tollakkal, már elkezdtem eme műveletet... bár azt hiszem, más "kötőket" illusztráltam inkább :)) pl Weörest.. (na ezt is lehetne!)

u.i. tán azért is juthatott eszembe ez, mert most úgyis eldugultam a versirással, s valami kreativitás kell!

2 megjegyzés:

  1. Remélem hozol az illusztrációkból a blogodba is. Szívesen megnézném őket.

    VálaszTörlés