2021. február 5., péntek

péntek - storno

 megelégeltem az itthonmaradást, s bár ma is késve kezdtem a napot (ebédről is lekésve) délután megembereltem magam, és elmentem otthonról, a szokásos postafiók, de semmi különös - ez várhatott volna - aztán eszembe jutott, hogy ,miután a hideg zsíroldóval hiába próbáltam kiengedésre késztetni a konyhai melegvízcsapot, lányom azt mondta ecet is jó rá, hát vettem azt..,na már akkor mást is , főleg élelmet is, az midig kell, fogyóeszköz...

hanem a szupermarketben tömeg volt!!!!

az önkiszolgáló kassza előtt is sor, és csak úgy elsétáltak mellettem az emberek, megelőzve, nem tartva se a távolságot se a sort...

azt mondta a kasszénál hogy biztos a péntek miatt a tömeg

úgyhogy pénteken az életben nem mozdulok ki, boltba

ráadásul a kocsiknál megrohant egy kutya, volt társa is, de azt már másfelé szaladt, szerencsére, gyönyörűek voltak, szemnek, azt hiszem agarak, aztán előkeveredett a  gazdájuk is, egy törékeny nő, aki nem bírt velük.. hát nem csodálom...

a bicklitárolónál meg egy férfi odatolta egész közel az enyémhez a biciklijét és egy pici kis papírdarabot nézegetett a kezében, majd bele fújta az orrát. Volt mit. Én ijedten zártam össze a két bevásárló tasakom nyílását...

egyébként  úton-útfélen maszktalan embereket láttam

unnák már?

én is (bár biciklin engedve van a maszktalanság, félig rajtam van)

azért én a betegséget jobban "unnám" .- azaz pont ellenkezőleg!!!!!!!

10 megjegyzés:

  1. A.Á. Julika, az ecet mellé javaslom még a szódabikarbóna használatát a kettő együtt csodákra képes a háztartásban. Én a gyógyszer tárban veszem.

    VálaszTörlés
  2. E.H.G. pari szódabikarbóna olcsóbb és sok.kertészeti boltban vettem, de néha vegyeskereskedésekben is kapható. Kérdezni kell!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. már én is vettem patikában, úgy emlékszem nagyon olcsó volt

      Törlés
    2. miért kéne annyi? 🙂

      Törlés
    3. E.H.G. Mert ilyen kiszerelésben adják. Van aki ezzel takarítja, ecettel keverve, a kádat, mosdókagylót, mosogatót, stb., a drága vackok helyet. Csak az ecet szag nem mindenkinek elviselhető

      Törlés
    4. de mint mondtam én patikában veszem, mert nem kell annyi 🙂 (ecetem már van, szeretem a szagát - anyám is midig azt használta)

      Törlés
    5. É.B.J. Főleg tuskabin takarításkor bántja az orrot az ecet---de ennél jobb vízkőoldó nincs. Az ecetet azonban helyettesíthetjük citromlével takarításkor. A kommersz flakonos citromlé nem drága, érdemes kipróbálni. 🌺

      Törlés