2021. február 7., vasárnap

a régi naplóm...

 rendületlenül másolom a régi naplóm, most már 1970-nél tartok, bár nem is épp rendületlenül, épp visszadátumoztam  magam 64-re 69-re, mintha újra akarnék kezdeni mindent, persze közben arra is rájövök, hogy az ember mintegy egymásra rétegződik idővel, s néha fel-feltámadnak benne régebbi énjei (is)

érdekes, hogy úgy olvasom magam mintha nem is én irtam volna, mintha nem is rólam  szólna...

sokszor nem is tudom, mi következik, igy izgalmas olvasmányom is van :)

hát bizony egy párszor kicserélődtek a sejtjeim is ezóta...(7 évente: )

örülök hogy van ez a régi Naplóm , kicsit megfogtam vele a surranó időt...


10 megjegyzés:

  1. Hova másolod a régi naplód?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. már legépeltem, régebben, most a dokumentumokba, számitógépre, úgy jobban kezelhető (a többi közt)

      Törlés
  2. É.B.J. De jó lehet visszaolvasni...

    VálaszTörlés
  3. M.B. 69, gimnázium, magyar órák: Petöfi, Ady, Radnóti - de régen is volt. Én soha nem irtam naplót, de leveleket a szüleimnek és azok is nekem - milyen jó, hogy nem volt mobil, söt telefonunk se. Így a levelek helyettesítik a naplómat. Mind megvannak!

    VálaszTörlés
  4. M.S: Én csak azt nem értem Juli,hogy miért másolod,ha már egyszer megvan.Helyette miért nem írsz új dolgokat?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. a gépbe másolom, hogy OTT legyen meg (a dokumentumaim közt)

      Törlés
    2. bár lehet, hogy igazad van... (a papir tán tartósabb is:) - de ez korszerűbb: "digitalizálom" ha úgy tetszik!

      Törlés
    3. É.B. J. Aztán kinyomtatni, beköttetni... Csodás ajándék lehet a Kislányodnak, Kis Unokádnak... 🌺🎀

      Törlés