2021. február 14., vasárnap

széttört hokedlik

 újabb hokedli tört össze alattam (remélem magam nem törtem össze, most nem vertem be a  fejem, csak a fenekem, de azt alaposan)

meg kéne mérni magam? !

vagy bepörölni a bútoripart?

jut eszembe mikor költöztünk az ebédlőszobánkból (gyönyörű ónémet ebédlőszerkényt s a trümót méretei miatt el kellett adnom)

de kimaradt két szék, -amit nem kellett volna - kicsit kopottas, d e egy jó asztalos rendbehozta volna, s az biztos nem is tört volna össze alattam!

2-2000Ft-ért kótyavetyéltem el:(. milyen ostoba is voltam

Pedig ugye bár: "A régi jobb volt! ".(már Babits is megmondta !


1 megjegyzés:

  1. Eszter Heléna Görbe
    Szüleim halála után eladott házban három szoba teljes bútorzatát hagytuk ott. Öt és fél szobás ház volt.

    Eszter Heléna Görbe
    ..... hasonló okból.

    Veronica Magay
    Remelem mar rendben vagy.

    Gonda Julia
    IGEN, hamar és teljesen 🙂

    Cserba Istvan
    "meg kéne mérni magam?"
    Bocsi szerintem ez egy kicsit szubjektív gondolat.
    Valszeg nem ismered Kovács Kati számát:
    „A régi ház körül öregszik minden,
    A kert, a fák, a fal, a bútorok.”

    Gonda Julia
    én a súlyomra gondoltam. ez a hokedli nem az öregházból való, költözés után ide vettem, vadonatúj (volt) a régi bútorok jobban birnák talán...

    Gonda Julia
    Már hogy nem ismerném a KovácsKati számát, imádom is!

    Cserba Istvan
    Gonda Julia
    "a hokedli nem az öregházból való”…Bocsi akkor én tévedtem, ugyanis az enyémet már 3x reparáltam (igaz hogy az udvaron használom) de már nincs mihez csavarni a csavarokat.

    Gonda Julia
    én ki fogom dobni, csak az ülőke maradt ép, azt lehet hogy meghagyom- de most egy olyanon ülök, aminek az ülőkéje szakadt ki, tényleg rárakom a másikat 🙂

    Gonda Julia
    remek! micsoda ötlet!!! 🙂

    VálaszTörlés