2021. február 25., csütörtök

oltás!

 

szól a vezetékes telefon dél után,

megérzem , hogy a háziorvosom lehet

jókedvűen mondja, hogy először lemaradtam a Pfizerről, de aztán valaki lemondta, s igy beugorhatok helyére

érzem, hogy nekem is örülnöm kéne, de vegyesek az érzelmeim, szorongok is

na mindegy, örüljek

az a dolgom

mert más kiút nincs

sajnos a doki azt  se tudja, hogy továbbadhatom-e pl az unokámnak én  a fertőzést, ha mégis valahogy megkapnám..

erre még nincs válasz

pedig engem ez érdekel igazán, nem is magamat féltem... (pedig kéne?)

...

JAJ csak ne lennék ilyen gyáva

nem szeretem a helyzeteket amikor két rossz közül kell választani a kevésbé rosszat

----

...Ja, jut eszembe, rögtön felhivtam lányom a vezetékes telefonon, azt hittem 2-re megy unokámért, de már 1-re, s igy a férje vette fel a telefont, kitörő örömmel fogadta a hirt, mondta majd átadja lányomnak, mondtam, ráér este is..

Lezuhanyoztam, (lemostam fertőtlenitő szappannal előre a karom) s közben már hallottam is, hogy hiv a lányom, vizesen vettem fel a mobilt, már unokám iskolája előtt volt, férje megírta smsen az "örömhirt" Őt is feldobta... egész elszontyolodtam, hogy hát nem nekem kéne örülni elsősorban?!!!

De mégis csak félthetnek , ah , ők...

Miért is kell ilyen szituációkba kerülni....




22 megjegyzés:

  1. V.M.Nagyon siman atmentem rajta. Jobb érzés, hogy védettebbnek
    érzem magamat. Én is a Pfizert kaptam.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. végül is örülök 🙂 (csak ódzkodok minden "beavatkozástól")

      Törlés
  2. P.G.ne izgasd magad elotte. En is Pfizert kaptam. Az elsonel kicsit fajt a karom az oltas helyen. A masodiknal, meg ennyi se. 2 ejjel nem tudtam aludni, es faradt voltam. Ennyi volt az egesz. Valoszinuleg mar volt annyi ellenallo sejtem az elso utan, hogy a szervezetem csak legyintett, Covidok vagyok? Es odakuldott egy jokora COVID ellenes sejtet, amiknek nem is kellett harcolni a gyozelemert.
    Orulj, hogy bele kerultel igy. Mas magyar ismerosom mikorunkbeli
    sir, hogy mikor kerulne sorra

    VálaszTörlés
  3. Hurrá!!! De jó hír. Örülök, a Pfizernek meg külön is.
    Ne félj, minden rendben lesz. A mellékhatás, ha lesz is, kibírható.
    (Már nagyon várjuk mi is a telefont...)

    VálaszTörlés
  4. B.É. Julika ! Ma én is megkapom a Pfizert . Túl leszünk rajta ! Bennem is van egy kis izgalom ! Új életünk kezdődik vagy a régi folytatódik ?

    VálaszTörlés
  5. Júlia Jusztina Pásty
    Örülök, hogy megkaptad a legjobb oltást, engem még nem hívtak

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. még előtte vagyok! 🙂 (csak kicsit izgulok)

      Törlés
    2. V.K. oltás előtt ellenőrizni kellett volna, hogy mínusz 70 fokon tárolták-e az anyagot?

      Törlés
    3. én nem ellenőrizhetem, remélem azért, oltópontra megyek... (sose jártam még ott)

      Törlés
    4. P.G. az, hogy kicsit izgulsz, normalis.
      Mindenkinel mas a reakcio, de latod van ilyen is olyan is. Kivancsi leszek, hogyan folyik le nala.

      Törlés
    5. m...remélem simán, viszont van egy olyan kérdés a lapon, hogy rosszul lett-e vérvételnél vagy oltásnál (hát én először , 15 évesen elájultam , de ezt nem irtam be...ez nem VÉRvétel , attól viszolygok, vérfóbiám van) s ha lehet el is bliccelem a laborvizsgálatokat...(ha nem, akkor is:) de jut eszembe : ez egy VÉRadó állomáson lesz!

      Törlés
    6. V.K. de még mindig előtte vagyok

      Törlés
  6. Már nagyon vártad, és most itt van. Túl leszel rajta!
    Én még várok az értesítésre. Sokat gondolkoztam, hogy egyáltalán beoltatom-e magam, de aztán úgy döntöttem, hogy igen.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. eleinte én is elzárkóztam (mennyit bosszantottam vele a lányoimat, aki hiába győzködött), de aztán rájöttem, hogy másokra hiába várok, nem lesz meg a nyájimmunitás, igy kénytelen vagyok! Nincs más megoldás!

      Törlés
  7. Én is regisztráltam, igaz, sokat gondolkoztam előtte, most meg nagyon várom, hogy megszólaljon oltás ügyben a telefon. Jó Neked, Te hamarosan túl leszel rajta. :) Vigyázz magadra!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. valamit mondott a lányom egy rendkivüli hivásakor, s akkor egyből regisztráltam erre föl... mér nem tudom mire (de előtte is már vacilláltam) még mindig ingadozom, (mintha vágóhidra vinnének, erős túlzással) de már a kocka el van vetve! :) s azt hiszem nincs más kiút

      Törlés
  8. P.G. Julika, itt a Pfizerrel 15 percig ott kellett maradni, es 5 percenket orvos figyelt. Zsenialis alapon oltottak be embereket autobol, Egy ures korhazi parkolot 7-8 sacra alakitottak. Minden salon elosztva 3- 3 nagy satort allitottak fel. Rengeteg fiatal- oreg ajanlotta fel a munkajat, azok segitettek a minden 5 percre feliratkozott autokat terelni. Az elso satornal 3-4 ember kepet meg, nev adatok azonisito szamok es jogositvannyal.
    Kozben az autotroph guritva a kovetkezo Sator fele. Mindenki szivelyes segitokesz. A Westies is velem volt, annak kutya ragcsalost nyujtottak be😂😂😂, a középső sátornal, megint emberek, kérsz-e valamit, jól vagy-e, elvettek a kiállított papírokat, aztán az egyik beadta az oltást, és gordulsz az úton tovább a harmadik sátor fele.
    Ott 15 percet várni kellett 5 percenként jött orvos rendben van-e minden. Mire kell figyelni, informatiok. A 15 perc elteltével ismét zászlós fiatalok öregek terelgettek az úton kifelé a parkoló helyről.
    Az első olvasnál tehát 24.sátor volt felállítva így, a másodiknál. 21.
    Elkészítően könnyű és erdekes esemény volt.
    Soha meg nem láttam ilyet, de olyat sem ahol ennyi ember jelentkezett a segítségre.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. itt csak azt tudom, hogy egyenruhás katonák segédkeznek be meg kisétálni 🙂 de úgy tudom fél órát kell ottmaradni

      Törlés