2021. január 16., szombat

vakcina zűrök

 kezdek egy kicsit kiakadni

a miniszterelnök lassúnak tartja az eu által jóváhagyott és biztonságos vakcina szállitásait, erre föl kitalálta, hogy kb 1 milliót hozat Kinából, az pont elég lesz az itteni 60+ os "öregeknek" (azoknak úgyis mindegy) , u, i, kiderült közben hogy ezt a vakcinát (ami még kész sincs teljesen, a harmadik fázis dokuja hiányos)... Kinában is csak 59éves korig merték felhasználni! (nálunk meg pont forditva akarják)

Plusz olyan hirek is vannak , hogy 80on túl (én már majdnem annyi vagyok) káros mindenféle vakcina, pláne ami elölt virusokat tartalmaz - ja igen, a kinai pont ezt tartalmazza, ami az immunrendszert erős próbőra teheti... esetleg megöli idősebb korban

dupla kockázat, öregeknek!

eddig - balsejtelemből nem regisztráltam - bár már rászántam magam az amerikai-németre (aminek magyar a kutató vezetője)

de most megtorpantam,

ha nekem a megbizhatatlan kinait szánják, én köszönöm, inkább nem kérem!!!!!

várok....

17 megjegyzés:

  1. L:M: sokan kezdenek kiakadni, megoldás 2022

    VálaszTörlés
  2. K.E. Csak 1% akarja! Ez el mond mindent!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. igen, de nem törődnek vele - úgy látszik (érthetetlen)

      Törlés
    2. sőt mintha szankciókat helyeznének kilátásba, akoknak akik a kinai rosszhirét keltik...

      Törlés
  3. O.K. Egyetértek. (Ezért nem jó ha politikusok döntenek olyan kérdésben, amiben szakembereknek kellene)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. G.P.O. K: Szakembereknek kuss! Görögöknek szintén.

      Törlés
    2. csak orvosoknak kéne foglalkozni ilyen komoly szakmai üggyel - hol élet-halálról van szó

      Törlés
    3. G.P. G.J: viccel Júlia?!
      Ez nem Izrael.

      Törlés
    4. ez nem vicc!!!! nincs viccelős kedvem
      végre észre térhetnének! (ködös álmaikból)

      Törlés
    5. G.P. hát nekem sincs. Mellesleg Izrael beszerezte a szükséges mennyiséget.

      Törlés
    6. persze, remélem lehet abból valami, hogy (végső esetben) holokauszttúlélők tényleg tőlük kaphatunk, rendes vakcinát? vagy az csak kacsa (?)

      Törlés
    7. G.P. biztos nem kacsa, de sajnos nem fog megvalósulni.

      Törlés
    8. :( attól tartottam én is kezdettől, hogy mi lehet ennek a gyakorlata vajon?

      Törlés
  4. É.B.J. Julika, a regisztráció nem kötelez semmire. Én tuti, hogy sem az orosszal, sem a kínaival nem fogom magam beoltatni, kizárólag a Karikó Katalin nevével fémjelzett amerikaival. Kivárok. És szerintem ezzel nem csak én vagyok így. Rettegek a legyengített vírust tartalmazó vakcinától és gyűlölöm az erőszakot is.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. tudom, hogy nem kötelez, de ha visszautasitom épp a kinait, lehet, hogy végleg kizárom magam , s azt nem akarom.. a regisztrációval esetleg már nincs lehetőség "kivárni'!!! lavirozok

      Törlés
    2. I.V. Lehet. hogy a Führer pénteki beszédével elcsúszott a banánhéjon, amit annyira vártunk. Hatalmát annyira félti, hogy itt engedni fog, ellenkező esetben 100% bukása. Fideszbarát nyugdíjasok is jó páran meg fognak ingani, bármilyen fanatikusok.

      Törlés