2021. január 25., hétfő

még élek

 elnyomott az álom, meg akartam nézni a bereményi azóta élekjéről a z online beszélgetést, s öt perccel előtte ledőltem és elaludtam.. a végére ébresztett föl a vezetékes telefon erős csengetése (mert a mobilom is lemerült, nem csak én)

kb annyira volt nyomott a hangulatom ,mint reggelente, ébredés után 

nem szokott de kijött belőlem, lányom faggatására hogy vagyok? élek után

hogy viszont meghaltak a horváthgyuri és a schneiderpali  (természetesen fogalma sincs róla kik ők), mondom a fiúk kicsit előbb halnak, de majd követjük mi

hát volt egy jó hire, örüljek, hogy (én ) élek!

és hivjam fel telefonon a még élő évfolyamtársaimat - mig élnek (mig élek?)

(ez a két fiú nem is ebbe a csoportba tartozott) de mindegy is...fogynak ifjúságom szereplői , tanui...Fogyunk! Fájdalmasan....)





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése