2021. január 20., szerda

gazdaságosság

 ez a sajátos helyzet átalakit

racionalizálásra és tudatosságra késztet a vásárlások, elmenések területén

sokszor ki se mozdulok otthonról,de a mikor igen, mégis, nagynehezen rászánom magam, próbálom, összegyűjteni a teendőimet, olyan sorrendbe rakni, hogy minél gazdaságosabb legyen

posta után, végre elkarikázom a napokkal ezelőtt megrendelt könyvért (Kaddis a megszületett gyermekekért, rokoné, Surányi) szép ) ,egy áruházba megyek tovább (Coop). ahol van patika, élelmiszer, meg tartós eszközök (bár emeleten:(. (trikóra már rég fáj a fogam, most egyszerre kettőt vettem, amit még soha életemben, próba nélkül, de a legnagyobb remélem jó lesz, most volt a szülinapom, gondoltam veszek valami maradandót is... egy szürke, elől rakott pulcsit, mi ugyancsak elég nagynak látszott ez is, mert nem próbálok!) a szokásos szürke...no meg a szokásos élelmiszerek, túl sok sose, mert el is kell cipelni

már otthon látom, miután nagynehezen feltápászkodom a lépcsőkön, (jaj, mert itt is van),  hogy hiányzik a könyv, elszórhattam? már majdnem kifordultam, mikor látom, csak az előtérben lett elszórva, hanem a pulcsi mellett nincs a szép kis bizsu, ezt otthagyhattam, nosza ...vissza

ott meg is lett a vállfán!

de ez a másodszori elmenés, már hidegebben, nem hiányzott, nyilalgatott baloldalt a fejem, csak a hideg zavarhatja...

holnap pihenőnap, azt hiszem, megint nem megyek sehova

ja ebédet hoztam a menzáról, még mindenek előtt, de megmaradt a fele, elteszem holnapra (?)....

--

de jut még eszemben, olyan fölösleges és luxus  ez a lánc mostanában , mint - jut eszembe a régi vicc- hosszú szakállas férfinak a nyakkendó :)

(sőt ha jobban belegondolok , a pullóver is az:)



7 megjegyzés:

  1. Én is ma voltam a boltban, holnap nem megyek sehova.
    Semmi sem felesleges kuxus, ami örömöt okoz. Kívánom, hogy hord egészségben.

    VálaszTörlés
  2. É.B.J. Nem, egyáltalán nem felesleges luxus se a lánc, se a pulcsi...kellenek az ilyen örömök is...🤗

    VálaszTörlés
  3. T.K. Szépek, és jól fognak állni. Végtére is születésnapodra jól tetted, hogy megajándékoztad vele magad.🥰

    VálaszTörlés
  4. J.J. Nagyon jó! Viselni kell mindkettőt!

    VálaszTörlés
  5. ZS.B. Tudod apró örömök nélkül, nem érdemes élni.

    VálaszTörlés