2021. január 25., hétfő

lelet 1977-ből

 ez is, 1977-es "találat"

hja, bonyolult az élet (mintha több  is lenne belőle?! :)

*****


           "Én: A mienk micsoda?

             Te: Tudod te azt!"


Én tudom?

De neked ugyanaz?


MI neked

amiről én - szerinted-

tudom, hogy micsoda?


Neked, neked

mi ez a csoda...?


Ezt akarom tudni,

s nem azt, hogy te tudod-e

hogy én tudom

(mit nem tudhatok)


   a te időd az én időm?

   a te dalod az én dalom?


még nem tudom

 érvényes-e mindenre a "mi"

 s nem csak arra, hogy

 "mi jók vagyunk"

 Különben sem igaz!

 "Légy jó!" - mert még nem vagy az

 S majd én is megpróbálom

 de veled vagy nélküled?

 Ugyanaz-e a szerelem neked?


Szerelem-e egyáltalán?

(vagy valami más?)


"Tudod te azt!"


Szavaid folytatta egy mosoly, átkarolás

s már én is csókoltalak...


Mi ez az egész?

Nehogy kifaggassalak?!


De te tudnád mit még én se...?

Mit még csak érzek...

Még nincs itt a szavak kora (?)

az "előtt"je letelt

s "után"ja ne is legyen!

Inkább ne tudjam amit te tudsz

s azt se amit én tudok

inkább ne tudd hogy nem tudom

amt te se tudsz

mert nincs szó(d) rá (vagy nem akarod!)

(nem is a szó a legnagyobb hatalom!)


Ne szólj!

De érezd ugyanazt!


S én nem kérdek semmit.


Megadom

szavamat


1977. augusztus


-




 



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése