2021. január 9., szombat

a patikus és a szédülésem

 beszédültem a patika ajtaján, szerencsére épp a közelben volt egy szék amire leroskadhattam, mondom is, hogy szédülök...

a patikus rögtön együttérzően valamit adni akar rá

de mondom, nem azért jöttem (szedek rá 3 adag betasercet)... hanerm c vitamint szeretnék,  500 mg-ost

csak 100 darabos volt . az 100 nap - élek-e én addig viccelődök, inkább adjon kisebb csomagolást

(végül lett egy régebbi fajta 30-as , az egy hó)

de nem megy ki a fejéből a szédülésem...folyton visszatér rá,  bilobilt akar adni, mondom szedek nootropilt

és mégis szédül? - lepődik meg

mégis - vonom a vállam

de menjek vele orvoshoz

mondom , konzultálunk

de nagyon vigyázzak,, nehogy elessek

szereljek fogantyúkat otthon a falakra, legyen mibe kapaszkodnom

kicsit próbáljam forgatni a fejem reggel az ágyon ülve  (na még csak ez hiányzik!)

járnom kéne gyógytornára/ de nem most:(

jaj, de tényleg nehogy elessek, pláne bicikliről, mert akkor combnyaktörés

a fejbeverés is súlyos lehet...

szereljek fogantyúkat otthon a falakra, legyen mibe kapaszkodnom

megigérem (mindent)


kitántorogtam az ajtón

nagyon óvatosan ráültem a bicilklire

tényleg nagyon vigyázok...(ha ez ilyen komoly, hogy a patikusnál teljesen becsipődött!)

45 megjegyzés:

  1. E.H.G.a patikusnak mindenben igaza van

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. tudom:) de nekem is... nem nagyon tudnak mit kezdeni vele(m)... vigyázok, amennyire lehet... kicsit javulok

      Törlés
    2. V.K.mikor nyugtatóval alszom, előfordul, hogy másnap szédülök, kóválygok, tántorgok. [Warum habe ich sich tantorgieren?

      Törlés
    3. én nem alszom nyugtatóval 🙂 irtam is már, hogy az veszélyes!

      Törlés
  2. Gyakran írsz arról, hogy szédülsz. Nem ártana egy alaposabb kivizsgálás. Aggódom érted.

    VálaszTörlés
  3. F.I.Mielőbbi gyógyulást kivánok kedves tanárnő !!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. F.I. Ne tessék betegeskedni !!! Annyira szeretem az írásait !!

      Törlés
    2. kedves nagyon - igyekszem...

      Törlés
  4. A.Á. Mielöbbi gyogyúlást Julika, ezek a frontok is be folyásolják az egészségügyi helyzetünket.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. már 4. hete tart...azóta nincs front

      Törlés
    2. pontosan dec 14 . óta (akkor volt a Szaturnusz Uranusz együttállás... ha már...🙂

      Törlés
  5. É.B.J. Mielőbbi gyógyulást kívánok, Julika!

    VálaszTörlés
  6. M.B. Magdi Böjti
    Mielőbbi gyógyulást kívánok, Julika. Sok folyadék!!! C-vit 1.500 mg

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen. (nem lesz egy kicsit sok?)

      Törlés
    2. M.B. Julika a jelenlegi "helyzetben" nem. Még többet, 2.000 mg is javasolnak. / Jutavit. C-Vitamin 1500 mg - D3-vit. + Cink + Csipkebogyó + Acerola kivonat. Ketté vágva, meleg teával bevenni./

      Törlés
    3. nekem 500.-t mondtak:( köszönöm - bár D3-t meg Cinket külön szedek még

      Törlés
    4. M.B. Julika, legalább az C-vit 1000 mg-t próbáld meg, sokáig én is ezt szedtem. Jobbúlást kívánok.

      Törlés
    5. IGEN!!! Köszönöm szépen.

      Törlés
  7. K.R.M. A bilobil tényleg nagyon jó.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. na de nem keverni mással (hasonlóvalÍ) (nootropillal), egyébként egyszer kipróbáltam, nekem nem jó!!!!

      Törlés
    2. K.R.M. persze, ez nagyon egyéni, hogy kinek, mire mi jó.

      Törlés
    3. nekem abszolút összezavaró volt, feleslegesnek éreztem! (persze, nem most volt :Ö)

      Törlés
    4. K.R.M. én úgy tudom, az agy vérkeringését javítja, én fúlzúgásra szedtem orvosi javaslatra egyszer és bevált. De nem szedtem mást.

      Törlés
    5. igen, csakhogy aktivan elkezdett vacakolni tőle a homlokom, holott előtte nem :)szóval fölöslegesen aktivkodott, leálltam vele azonnal (fülem sose zug 🙂

      Törlés
    6. K.R.M. nekem egyszer kamaszkorunkban, amikor szédültem, azt tanácsolta az öcsém, hogy forogjak visszafelé. Sokszor eszembe jut. Jó üzenet metaforikusan is! 🙂

      Törlés
    7. ha mernék... egyébként ha a fülkristályok elmozdulása okozza, akkor igy is csinálják az orvosk , direkt forditva forgatják a fejünket, nekem csinálták ezt is..de nem kivánom...inkább kivárom a végét (remélem nem az enyém lesz, csak a szédülésemé)--- egyébként mikor forogtunk, mindig forogtunk visszafelé is gyerekkorunkban, én már akkor is szédültem, mindentől (hinta, bukfenc stb)

      Törlés
    8. K.R.M: én is mindig! Ma is szédülök a hintán. Vágyom rá, de elszédít.

      Törlés
    9. sose ültem ringlispilre pl,

      Törlés
    10. K.R.M. én igen. Ambivalencia van és kész. 🙂

      Törlés
    11. akkor te nem is szédülsz igazán! 🙂

      Törlés
    12. K.R.M. De csak kettős kötődésem van hozzá - vagy hogy is mondjam. 🙂

      Törlés
    13. értem az ambivalencia jelentését 🙂

      Törlés
    14. K.R.M. nem merült fel, hogy nem - csak azt akartam mondani, hogy közben az is igaz, hogy utálok szédülni. Megmagyarázhatatlan.

      Törlés
    15. van ilyen 🙂 )Nekem is mással)

      Törlés
    16. lehet, hogy egy kis mazochizmus is kell hozzá (?)

      Törlés
    17. K.R.M.vagy kíváncsiság? Hogy hátha egyszer elmúlik?

      Törlés
    18. K.R.M.pedig a hullámzás is szédítő.

      Törlés
    19. nem úgy, néha elmúlik és visszajön

      Törlés
    20. a hullámzás amúgy bagatell az én brutális szédüléseimhez képest!

      Törlés