2021. január 6., szerda

2020.e Unokám

az év óriási ajándéka volt (a genitől indulva ) a CSALÁDFÁM megnyilása egész az 1400-as évekig... ez egy nagy és gazdag historia... erről most nem irok. (bár egy szinopszist kéne, meg is igértem...)


ellenben az UNOKÁMról néhány gondolat:

egyre többet beszélgetek vele, egyre több örömöt ad, mintha személyesen hiányoznánk egymásnak, de kezdjük megszokni a technika adta lehetőségeket .

nagyon kedves, folyton "hizeleg" , én vagyok a világ legjobb embere, vagy csak a mamája (de az is elég, még úgy is ha az egyik legjobb mama , mert mindkét mama a legjobb, én jókat mondok, a másik jókat főz :)

csupa szeretet és jóság, még ha huncut is, és szeret viccelődni, szerencsére, vidám....

szeret iskolába járni (már amikor járnak) példás a magatartása, szorgalma, előadást is tartott már, matekből kiemelten foglalkoznak vele, meg gitározik is...sőt anyjának a karanténban segített gyerekvers könyv szerkesztésben, úgyhogy hivatalosan is "segédszerkesztőnek " lépett elő

nincs nagyobb boldogságom, mint mikor azt mondja, hogy szeretlek juli mama!



a képet most kaptam le a számitógépeskamerámmal (ahol élek most :)

remélem hamarosan (vagy nem hamarosan) kitörhetek innen...

***

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése