2020. június 19., péntek

vége a vészhelyzetnek

végre

szabad(abb)nak érezhetjük magunkat
még vásárolhatok is, amikor csak akarok,
megnyilhatnak könyvtárak után a mozik is, múzemok.stb

csak az a maszk, amit fel kell venni, a boltban

de ma pl a menzán ebédeltem, gyerektömegben!

délután bevert a szokásos zuhancs a Silver utcai helyiségébe, az eres alá, s megittam ott egy kávét




aztán este felé elmentem vásárolni, s nem sokat, csak ami épp elég, hiszen bármikor mehetek....

lányom meg szülői értekezleten volt unokám leendő iskolájában...

kezdünk normalizálódni...

remélem a nyár nyugodt lesz

aztán ősszel ha jön egy kis második hullám, azzal csak elbánunk, most már felkészülve..
de nem is hiszem hogy komoly lehet...

14 megjegyzés:

  1. E.M. Én már nagyon vártam ezt az időszakot!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. E.M. visszatekintve olyan volt, mint egy rémálom, de az is igaz, hogy még most is óvatosnak kell lenni! Én bízom az orvosokban, hogy hamarosan meglesz az oltóanyag.

      Törlés
    2. én az oltóanyagot nem várom

      Törlés
    3. E.M. én csak akkor fogom teljes biztonságban érezni magam. Vagy még akkor sem...

      Törlés
    4. azt ne is várd! de én nem fogom magam beoltatni (ripsz-ropsz)

      Törlés
    5. M.E: én se azonnal, mindenképp kivárok, elkapkodni nem szabad!

      Törlés
  2. P.G: Itt is, és a betegek száma újra megy felfelé. Ez az időszak a legrosszabb. Miért nem oltatnad be magad, ha már találnak megoldást?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. mert egyrészt ahhoz jóval több idő kell, másrészt nem hiszem, hogy jó lenne, harmadrészt influenza ellen se szoktam.. nem akarom feszíteni a húrt... (én nem vagyok beijedve egyébként)

      Törlés
    2. ma bemondták nem volt egy haláleset SEM az eltelt időszakban

      Törlés