2020. június 1., hétfő

idő

olyan hideg van, mintha nem is törődne a naptárral az idő

mint ahogy nem is törődik, újabban

felvettem egy meleg téli pulcsit, és be is bujtam a takaróm alá

és annyira fázik a kezem, hogy kesztyűt kéne húzni rá, vagy eldugni,.

csak úgy nehéz lenne irni, pedig kéne, nagyon kéne....

álmomban(!) 3 regényt is megirtam.

Cimeiket elfelejtettem, csak egy maradt meg: MEGSEBZETT LÁNYOK

s tudom is , kikről (hármunkról Zsu, Ani és én) kéne megirni, akikről egyszer (Ani halálakor) függőben is maradt a kérdés: DE KI FOG MINKET MEGIRNI?... (hogy Zsu sincs már, rég, csak én egyedül...meg a felelősségem )



csak IDŐm lenne tőbb! Akármilyen! Fagy vagy hőség  mindegy, keveredve.... Csak idő!

május 31

1 megjegyzés:

  1. Zs.M.SZ. Az Angyalok földjén már kisütött a nap. Megyek is olvasni az erkélyre. Persze lehet, hogy pléd is kell még. :)

    VálaszTörlés