2020. június 18., csütörtök

térzene égiháboruval

az elején még csak csöpörgott, de azért igyekeztünk tető alá helyezkedni (bár az én ülőalkalmatosságnak is szolgálható biciklim elzavarták, mert hogy elveszi a kilátást esetleges kameráktól) na mindegy, kibirtam állva is, a biciklim meg ázott, jócskán mert olyan égi háború lett , hogy csak na



villámlott, dörgött, fújt a szél



szinte versenyt a zongoraszámokkal,  a két törékeny zongoristával egyetemben



de ők is csak játszottak rendületlenül



egyszer a szél szétfujta a kottáikat is, és én olyan bamba voltam hogy fotóztam akkor is,
 de szerencsre valaki észbekapott és összeszedegette nekik a lapokat....



volt egy gyönyörú melankolikus Satie szám,

azt nagyon "bírtam", meg a többit is, égzengéssel, olykori elütésekkel együtt...

jók ezek a térzenék,,,, még esővel is





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése