2020. június 14., vasárnap

kikapcsolás

van egy olyan telefonbeszélgetés a lányommal, amit jobb lenne abbahagyni..

kiút is unokám, lányom odahivja

nem sokat beszél, nincs közlékeny hangulatban, egy idő múlva mondom is:
puszillak
nem érti miért mondom, hogy  ez búcsúféle - ellenben nehézkesen, körülményesen  szabadkozik, hogy igazán nem akar megbántani (előbb anyja mondta, de ő már meg is bántott!), de csak előhuzakodik, hogy én meddig akarok beszélni, mikor akarom kikapcsolni ,mert ő kikapcsolná,a mobilt,  mert még rengeteg dolgot meg akar csinálni....

kérlek szépen, máris vége a beszélgetésünknek - mondom

de nem történik semmi.... ("tart")

vagy te kapcsolod ki vagy én - igy ő

én nem, te...

de kiderült nem tudta kikapcsolni, anyja meg itt hagyta egyedül velem és a telefonnal....

hajaj :)

*****

ma nem vagyok jó, senkinek :(

2 megjegyzés:

  1. Én - sajnos - még a Tiédnél is jóval kevesebbet kapok a lányom idejéből. A régebben rendszeres hétvégi skype-idők időnként két-három hétig is szünetelnek. Örülök, ha egy-egy soros e-mail, egy-két kép érkezik. Közben érzem, hogy őt is darálja az idő. Felgyorsult a világ, csak mi, egyedülálló anyák szeretnénk változatlanul sokkal többet a gyermekeink életéből. Még beszélni is nehéz erről.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igazad van.meg is banom...azota mar ketszer is
      Messengeren beszeltunk

      Törlés