2020. június 1., hétfő

Feri!

április elején eltűnt a facebookról, eltűntek rendszeres reggeli képes, kedves, pár személyes üdvözlő, napinditó sorral kezdődő beköszöntései , az elmaradhatatlan KÁVÉVAL,,,,

nem is tudom, hol találhatott ennyi, változatos képet, de az is lehet, mint ahogy irt róluk, hogy maga csinálta (na nem, de mégis varázsló volt), később napközben feltett népszerűsitő sorokat is, de milyen elmélyülteket alaposokat, fotókkal az épp aktuális jubilánsokról

de minden április elején megszakadt...

egyszer visszairt, hogy jön csak tegnap "meghülyült" (szokatlan volt a szó is tőle),

de nem jött...

egyszer még kép helyett felirta hogy KÁVÉ...ne felejtsük !

nem felejtem, s ezentúúl keserőbb lesz a kávém.....akárhogy is... mert az ő cukra hiányzik belőle!

****

személyesen is ismertem, lányom anyósa jóvoltából, néha összefutottaunk karácsonyi ünnepi esteken, de újabban elmaradoztam,,,az ajándékait (könyveket) viszont elküldte lányommal, el se olvastam.... Pesten maradt... bepótolom, mihelyt tudom, de már más szájizzel

nem is tudom, én viszonoztam-e, attól tartok, hogy nem?!

jaj, az a rengeteg adósság, mit elkövetünk embertársainkkal szemben.....s késő pótolni, nem lehet

*****

ezzel a jóizű, jóhangulatú,barátságos képpel akarok emlékezni rá... ilyen (volt) : jókedélyű és barátságos:



*****



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése