2020. június 6., szombat

dóra ottavában énekel s én makón látom-hallgatom:)

ez se lett volna a covid nélkül :)

bizony ám, először csak a zoomon, de aztán kiderült hogy felvették youtubra is, szerintem tökéletesen énekelnek, s köztük is az én unokanővérem a leglelkesebben, (fent jobb szélen)  s még szép is (meg se irom hány évével ,de mondtam is neki hogy azt felejtse el, biztos félreirta az anyakönyvvezető)

remélem sikerül feltenni




sikerült, érdemes meghallgatni s

(itt még csak néztük a zoomot a nagy karanténban, ők Ottavában  én  Makón - ők még mögöttünk vannak ) (fel is irta lányom, hogy Congratulation from Hungary, mert unokammal ők is nézték,   én meg csak: Bravo)



a kántoruk (aki az egészet"összehozta" 200 munkaórában...

és a zeneszerző:


igy énekel Dóra

s igy hallgatom  én:





1 megjegyzés: