2020. június 12., péntek

ebédek szabadban

kint ebédelek a Gloriusban, előtte , az utcán  - csodálatos - ráadásul elég jutányos áron (vendégcsalogatónak? mert alig vagyunk, igaz elöttünk is mögöttünk is vendéglő)



levest még úgy nem élveztem mint most , vagy 3 hó kihagyás után ( ui ne mertem hozatni a kilötyögtetés veszélye miatt otthonra) Zöldbab leves volt, mit én nem is nagyon szeretek, de most úgy ettem, mint a mannát (ha az folyékony lenne)

nem is zavart, hogy a másodikat nem tudtam végigeni, mert zutty mellém zuhant egy csomó viz valahonnan, valószinű eső maradék az ernyőről...



másnap már óvatosabb voltam s beljebb ültem, biztonságban.. hideg meggyleves, rántotthús, krumplimpüré.,...ez is mennyei....



de ma itthon maradok (a diós tésztát nem szeretem, meg a gombát se)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése