2024. február 29., csütörtök

versek.


 erre a Tóth Kriszta versre mit lányom mond el , ebből az alkalomból, már 7 éve? - most bukkantam


"Tóth Krisztina 2017. december 5-én lesz 50 éves. Ezen a napon "Szeretem Tóth Krisztinát" napot tartunk a Facebookon. Klubtársai, mentoráltjai, barátai, pályatársai és tisztelői köszöntik őt egy-egy versével, novellájával."


biztos láttam-hallottam már, de most frissen szólt és megszólitott

kicsit olyan min tha Tumi irta volna (?) (a titkos élet mintha kulcsszava lett volna neki is)

de kicsit az én (titkos) érzéseim is, csak ilyenkor elszégyellem magam, az én firkálméányaim miatt, mert ha ez vers akkor az enyé(in) ugyan mi?!


***


itt viszont 2020-ban Timi egy versét mondja el egy szinésznő (Rezes Judit) a 2019-es Szép versekből



no comment!

2 megjegyzés:

  1. Milyenek a véletlenek😉. Tegnap délután pont ezt a verset olvastam Timi lányodtól. Este meg feltetted ide.👍

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nem akartam rögtön, csak a Tóth Krisztáét...de valami igy rendezte :)

      Törlés