2024. február 7., szerda

a macskák szeretete

 odajött hozzám a téri padhoz Sz E, s miközben beszélgetünk, odasomfordált hozzánk egy macska is, ez a posta jól táplált macskája, egyenesen hozzám jön, a lábamhoz dörgölödzne?, na nem, térek ki ..s eszembe jut a mi Cili cicánk , akit hiába gondozott, táplált az én anyukám, mindig hozzám jött,  dorombolni is, sőt mikor jöttem haza az iskolából mindig elém jött, már a sarkon várt (hogy honnan tudta, mikor jövök? rejtély)

egyébként én nem is szerettem őt, úgyhogy viszonzatlan érzelmek fűzhették hozzám 

jut eszembe , mintha valahol (spirituális körökben ) azt hallottam volna, hogy a macskák a negativ kisugárzást keresik (szejmbe a kutyákkal akik a pozitivat)

hát lehet, hogy volt bennem valami negativ....?


E. másfelől közeliti a kérdést

azt mondja , a szeretethiányt akarta pótolni a macska

mármint amit én érezhettem

de hát anyám szeretett

és mégis?

azt mondja, a macskák ezt megérzik..


hm,,ez elgondolkodtatott

lehet, hogy kevés volt  a szeretet?

hogy volt hiányom. is benne?

hát persze, hogy volt...


csak arra nem lehetett alkalmas egy Cili, egy macska, hogy pótolja!

1 megjegyzés:

  1. Edit Martonosi
    Van akinek az egyetlen szeretet forrása egy cica, kutya. Az állatok feltétel nélkül szeretnek, az ember nem. 🙁

    VálaszTörlés