2024. február 18., vasárnap

nénike a kézműves kiállitásra és -ról

 kézműves kiállítás a koronában

útbaesik  az első bejárat s gondoltam megkérdem hol van pontosan

de a másik bejáratnál egy nő nagyon stirol, elém is jön, s mondja itt lesz. gondoltam, de közelebbről hol... hát a lépcsőn fel kell menni, kérdi, tudok-e járni ( sic  ),  mindenáron segiteni akar...mondom neki még élek és mozgok... ne kisérgessen...egyébként ő hány éves... 60.. na látja, csak 20 - szal kevesebb nálam :) 8ó(sradásul ő is foghijas) ..  megkérem, most már nyomatékosan,  hagyjon magamra, bár tudom jóindulatból... (ilyen otrombán tolakodó,,,)

fönt szerencsére megfeledkezem róla a tömegben..




ám mikor jövök lefelé, épp útbaigazitok a lépcsőn ifjú látogatókat.. jön szembe velem, ő föl én le, mondanám neki diadalmasan (bár úgy látom fel se ismert(,) hogy lám sikerült feljönnöm,,,de engem megelőzve kérdi: le tud jönni nénikém:?!!!

A nénike mindjárt szétrobban, , s kontrollként csinál egy gyorsfotót a lépcsőfordulóban magáról is...



***



 

6 megjegyzés:

  1. egyébként az eset mottója lehetne: Mert magamag kigúnyolom, ha kell, DE.....

    VálaszTörlés
  2. Jókedvre derítettél Julika, jót kacagtam a "nénikézéstől".

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. én olyan nagyon nem... :) (de van amit csak némi humorral , öniróniával (?) viselek el:)

      Törlés
  3. Kultúra, óh! Engem már néniztek, sőt mamikáztak is, kb. 70 körül. Nincs ennek nálunk kultúrája, sajnos.

    VálaszTörlés
  4. Meg se fordult a fejemben, hogy vásárolni is lehetett volna

    VálaszTörlés