2024. február 28., szerda

BORZADÁLY a Hagymaházban

 van egy óra az életemben, amit legszívesebben kitörölnék

ez a Patika c Szép Ernő(?) (már aligha). szindarab első része a hagymaház többszörösen sötét  színpadán.

nem tudom s tán nem is akarom ecsetelni ami azon a színpadon zajlott

ordítozás, fetrengés, izléstelenség, ronda szavak (amiket Szép Ernő biztos nem ejtett ki száján sose)

igy akarták jellemezni a sáros vidéket (a vidéknek?)

elviselhetetlen volt,,,

csak azért maradtam, hogy lehessen némi feloldás, lett is egy egész más hangvételű, ügyetlen kísérlet a színpadon, 

aminek úgy lett vége, hogy észre se lehetett volna venni, de mindenesetre jó, hogy vége lett


állitólag ez volt a darab  országos premierje, hát nálam (de tudom, nem csak!) megbukott! Óriásit!



9 megjegyzés:

  1. Erika Rójáné Oláh
    Én megdöbbentem ezen a retteneten. Óriási csalódás volt.

    Gonda Julia
    Erika Rójáné Oláh az első rész különösen.csak azert maradtam, hátha... (valamivel elviselhetőbb volt, de ..Szép Ernő..szegény...)

    Rózsa Horváth
    Erika Rójáné Oláh Nem vagy egyedül.....csak a színészeket sajnálom, hogy ezt a rettenetet kellett eljátszaniuk!!!


    Gonda Julia
    Rózsa Horváth ők is hibásak.rettenetesek voltak az első részben főleg egytől-egyig.mindennek van határa .de itt nem volt!

    Rózsa Horváth
    Gonda Julia Ezt várták tőlük......azt hitték, a VIDÉKNEK ez tetszik!

    Gonda Julia
    Rózsa Horváth ebben is van valami.annál felháboritóbb. De miért tapsoltak?!

    Gazsi Istvánné
    Gonda Julia én is ezt kérdeztem mert én nem tapsoltam
    Kérdeztem is hogy itt bértapsolók vannak?

    Erika Rójáné Oláh
    Julika szó szerint ezt gondoltam én is. Sajnos. 🙁

    Gonda Julia
    ki kellett volna minimum fütyülni őket,de már az elején - premier volt, hát megbukott (nálam) (csak azt nem értem, látatlanban hogy hozathatták le ide?! Már nem csak a moziba nem járhatunk (mert nézhetetlen filmeket játszanak, nem tudom kiknek)

    Rózsa Horváth
    Gonda Julia A színész ki van szolgáltatva a rendezőnek - teljesítmény volt ezt az undormányt eljátszani.

    Gonda Julia
    Rózsa Horváth negatív! Jobb lett volna ha nem!

    Rózsa Horváth
    Gonda Julia Eldöntöttem, több 200 forintos szinházi előadásra nem megyek!

    Gonda Julia
    Rózsa Horváth én se szándékozom (ahogy már a moziba se)

    Attiláné Barta Berényi
    Gonda Julia Szünetben otthagytam.

    Attiláné Barta Berényi
    Rózsa Horváth én is erre jutottam

    Gonda Julia
    Attiláné Barta Berényi én vártam valami feloldást ,azért maradtam, de magam is csodálkozom, hogy birtam ki azt az órát!

    Attiláné Barta Berényi
    Gonda Julia Gondoltam, hogy annyira jó nem lehet a második része,ha az első ennyire rettenetes volt, legalábbis számomra.

    Gonda Julia
    szinte elviselhetetlen, nade mégis...egyébként tényleg más lett a hangvétel...

    Attiláné Barta Berényi
    Rózsa Horváth Az a színész, aki ebben részt vesz, nem muszáj!

    Gonda Julia
    Attiláné Barta Berényi azért ez nem ilyen egyszerű, szerepet visszaadni?

    Attiláné Barta Berényi
    Gonda Julia Igen, tudom,de ilyen előfordul.

    Gonda Julia
    Attiláné Barta Berényi esetleg elbocsajtjak...de nem tűnt úgy mintha nem akartak volna részt venni...s végül is ők csinálták@

    Zsuzsa Báron
    Csak néztem a csalódott arcokat....

    Zsuzsanna Csurgó
    Nagyon csalódott, és szomorú vagyok, hogy ilyen előadást hoztak Makóra! /eddig jók voltak amit láttunk/ Már több éve megy ez a program. Remélem a jövőben is így lesz!!?? Mi ott hagytuk a szünetben. /nem bírtuk tovább sajnos/

    Gonda Julia
    Zsuzsanna Csurgó nem csodálom.azert a brutalitas később csökkent...

    Zsuzsanna Csurgó
    Gonda Julia Te egy " hős " vagy, hogy végig tudtad nézni!

    Gonda Julia
    Zsuzsanna Csurgó nehezemre esett , de a végére akartam járni. Hihetetlennek tűnt!!!


    Zsuzsanna Csurgó
    Egy rémes volt az egész! Csak az a szomorú, hogy erre rengeteg pénzt költenek!!

    Gonda Julia
    Zsuzsanna Csurgó még jó hogy nem mi 😉

    VálaszTörlés
  2. Vicei Károly
    A "korszerű" színen szokott még lenni vízlocsolás, meztelenkedés, kakilás...

    Gonda Julia
    Vicei Károly de ne Szép Ernö hátán...!

    Vicei Károly
    Gonda Julia másutt se!

    Gonda Julia
    Vicei Károly igy túl nagy a kontraszt!

    VálaszTörlés
  3. Éva Barócziné Jantos
    Ez kész szenvedés lehetett.

    Gonda Julia
    Éva Barócziné Jantos több... 🙁

    Edit Martonosi
    Sokan látták? Nem nagyon volt hirdetve.

    Gonda Julia
    Edit Martonosi volt úgy mint más.200Ftos jegyek pillanatok alatt elfogynak! Persze hogy telt haz volt. De szünet után már nem!!!

    VálaszTörlés
  4. Edit Martonosi
    Gonda Julia én ezért nem hiszek ezekben a 200 forintos előadásokban. Szedett-vedett, névtelen társulatok adják elő.

    Gonda Julia
    Edit Martonosi volt jó is már.de pl a Dérynet ott hagytam..

    Edit Martonosi
    Gonda Julia ha nem tetszik, jobb hagyni, nem éri meg a bosszúságot.

    Gonda Julia
    Edit Martonosi akkor mar késő..előre meg nem tudni!

    Gonda Julia
    https://aliz-napok.blogspot.com/.../derynet-otthagytam.html

    VálaszTörlés
  5. Erzsebet Bodzsár
    Isteni darab...

    Gonda Julia
    Erzsebet Bodzsár én az előadásröl irtam !
    AZ MESSZE NEM. UGYANAZ!

    Erzsebet Bodzsár
    Gonda Julia Értem. Annál szomorúbb!

    Gonda Julia
    Erzsebet Bodzsár utaltam is ra h ez Szép Ernö ALIGHA!

    VálaszTörlés
  6. Nagy Judit
    Érdekes rendezés volt.

    Gonda Julia
    Nagy Judit mar olvastam ezt a megallapitásodat..nem akarok ra reflek
    tálni 😉 (de ha csak érdekes lett volna....)

    VálaszTörlés
  7. Livi Kispéterné
    Én is ott voltam többed magammal, de szünetben eljöttünk! De a Márai: A gyertyák csonkig égnek előadás szuper volt. Igaz, abban neves színészek játszottak.

    Gonda Julia
    Livi Kispéterné https://aliz-napok.blogspot.com/.../a-gyertyak-csonkig.html

    VálaszTörlés
  8. Livi Kispéterné
    Gonda Julia igen. Én is olvastam a könyvet, többször is, sőt, az előadás előtt is. Kiváncsi voltam, hogy viszik színre. Remekül.

    VálaszTörlés