2024. február 23., péntek

menzai tolongás

 nem szeretek sorban állni , a menzán különösen - higiéniai okok miatt is

mindig megvárom,  mig  épp nincs tömeg

de hiába, mert azt nem tudom szabályozni, hogy jönnek-e utánam, s pláne hogy a nyakamra ill. az ételemre állnak-e

most ez történt, egész közel lapult rám egy nő, hiába néztem rosszallóan rá

a pénztár előtt már rá is szóltam, hiába.. az ételes edényeit becsomagolta egy használt valahonnan előráncigált zöld nylontáskába, és az én káposztasalátám fölött, vagy azt érintve is, letette a pultra, belülre, mondván, kint felejtette a pénztárcáját, és elviharzott azaz nem is, inkább  ráérősen kisétált  érte (már nem sietett?)

elég soká ért vissza, ahogy láttam az asztalomnál, ahol már majdnem megebédeltem (kivéve aZ inkriminált káposztasalátát)

s aztán se sietett, látom kint leül egy padra, majd egy majd még egy barétnővel diskurálgat, aztán nagysokára ,ugyancsak ráérősen beszélgetve elmennek,


nem értem, csak addig volt sietős dolga mig rajtam állt?!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése