2024. február 1., csütörtök

in memoriam H. Erzsi

 még motoszkál bennem egyre évfolyamtársam Jimmy elvesztése

mikor csöng a telefon

H Kati hiv, hallom a hangján hogy rossz hirrel

a múltkor még csak beszámolt arról, hogy nővére, - ki osztály társam volt hetedikben nyolcadikban -, strokot kapott

de mostanra már el is temették...

nagyon sajnálom!

mióta elvégeztük az általános iskolát , azt hiszem,  nem is láttam-- Földeákon éltek

de sose felejtem alakját, lényét

nagyon kedves, mosolygos, csupa-élet lány volt, s tele igazságérzettel

irtam is már róla hogy  a volt katolikus iskolában elég antiszemita hangulat uralkodott, a gyerekek körében, de ő mindig megvédett, a fiúk otromba zsidózásaival szemben, kiállt mellettem, bátran leteremtette őket, eréllyel, és hatásosan: abba is hagyták a csúfolódást

köszönöm Erzsikém, nem tudom, akkor megtettem -e!






Néptáncoltunk egy mesejátékban. Erzsi mellettem áll, jobb ról a 4.


itt is a mesejátékban és itt is mellettem Erzsi, a balomon (középen, 2. sor)



(A ballagáskor készült csoportkép, Erzsi lányok sora balról a 3.)

2 megjegyzés:

  1. Szomorú... A mi gimis osztályunk is fogy egyre. (39- ből már tizen😪)
    Aliz, ezeken a fotókon, mind a hármon, milyen mosolygós lány vagy!🤗

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekünk már felünk oda!
      FOTÓzáskor mosolyogni illett!

      Törlés