2024. február 3., szombat

a megnyugvás felé

 ahogy telnek az évek, különösen mostanában - legyünk ne pesszimisták csak realisták: a vége felé

tényleg kezdenek kikerekedni, lekerekedni a dolgok, mik azelőtt élesek voltak,  vagy összebékitheteltenül ellentétesek...

lehet hogy végül is én is kisimulok ( no nem a ráncaim, azok csak élesednek) egy fajta nyugalomba, megnyugvásba, ehhez persze hozzájárulnak jelentősen ha nem meghatározóan az utódaim

jó volt látni, ma lányomat pl zongorázni (újra!), (bár hallani nem hallottam a zoom hibájából :( unokámat meg , csibászes hajával, amit oldalra fésül már, kiskamaszosan, társaival  áldást fogadni---

belőlem vannak, de rajtam kivül már... s ez inkább jó mint rossz....

(a mór megtette kötelességét, lassan már mehet...)

4 megjegyzés:

  1. Éva Barócziné Jantos
    A nagyját valóban megtette a mór, de azért még maradj sokáig. 🎀

    Gonda Julia
    Éva Barócziné Jantos azért irtam bele (meghamisitva Shakespearet - hogy "lassan" ! 🙂 De köszönöm, én is szeretném...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Éva Barócziné Jantos
      Gonda Julia Ez a jó hozzáállás. 😊

      Gonda Julia
      Mindent lassan 🙂

      Törlés
  2. Zoltánné Derdák
    Csak nagyon lassan!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én mér mindent lassan csinálok, igy van remény! :)

      Törlés