2024. február 3., szombat

éttermek szombat délben

 bezárt a Kelemen-ház (oda szoktam volt általában  szombaton menni ebédelni, mivel menza nincs)

nem is akartam most menni sehova, csak itthon valamit enni, de a patikába ugyis mennem kellett és akkor már gondoltam, beugrok a közeli  Gloriusba

a recepció felől, ahol még csak-csak voltak  , de az egész étterem üres volt, sehol egy vendég, de  sehol egy alkalmazott (pl pincér) se!!!!

leültem, vártam, vártam...

még nem volt dél mikor jöttem, de jócskán elmúlt, mikor gondoltam egyet és kiléptem...

át a szemközti Roccoba

az viszont tömve volt, ugyan láttam egy üres asztalt , de azt is foglaltként

mondták  hét végén mindig ez van, s azt értsd már péntekre,,,

hát igy jobb hiján bementem a szomszédos török étterembe

ami általában üres, de most többen is voltak, s csak jöttek, jöttek...

kértem egy kis adagot 

ekkora volt:


jutott is, maradt is! :)


a kávém meg kedvenc Gyöngyömben ittam meg :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése