2024. február 14., szerda

Buci temetéséről

 elmentem Buci temetésére...

vittem egy bokornyi fehér krizantémot, mit szerencsére elvettek tőlem, mikor szállitották a koszorúkat

már sokan ácsorogtak, de senkinél nem láttam virágot

nem ismerem a keresztény szokásokat, a római katolikus temetőben voltunk de a görög katolikus pap búcsúztatott, ott laktak a szomszédban , s oda is járta a a misékre

épp szembetalálkoztunk s én jónapot mondtam miközben ő dicsértesséket kb egyszerre...

(hanukakor beszéltünk, lehet h felismert)

gyönyörűen beszélt a pap, valósággal megidézte Bucit, közelre hozta, még egyszer újra

igazán megható volt



osztálytársak (pedig minket is megemlitett a búcsúbeszéd) csak öten voltunk...

két fiú és három lány



a sirásásra már nem akartam elmenni (egyébként a sirások már előbb is odajöttek trécselni!) de besodródtunk Arival,,. később a szűk sirok közt kiosontunk oldalt, én már csak akkor mikor épp azt énekeltek a befedett sirnál

hogy a zsidók megfeszítették---

hm.. hát igen (?), a zsidó Jézust...


 A LEGSZEBB mondat viszont amit nagyon meg akartam jegyezni, Buciról ez volt:

az emberekkel élt az emberekért


ennél többet ember nem is érhet el!



2 megjegyzés:

  1. Attiláné Barta Berényi
    Szerettem én is.

    Gonda Julia
    Attiláné Barta Berényi szeretetreméltó is volt!

    Gera Erzsébet Lakatos Lajosné
    Nyugodj örök békesség Évike!🥲

    Magdi Böjti
    Nyugodjon Békében!

    Brauswetter Eva
    Nyugodj békében Éva , emléked őrzöm - Anyu nagyon szeretett ! Jo tanár és jó ember voltál .

    Szvetiszláv Neducza
    Nyugodj békében!

    Julianna Párizs
    Megismétlem Éva/Buci még egyszer - nyugodj békében. Én a fiaddal a héten hosszasan beszélgettem Rólad, emlitettem, hogy én nem tudok elmenni az utolsó utadra. Juli! - köszönöm, hogy írtál róla.

    László Müncz
    Ő volt Böske néni(Faragó )lánya ? Bajza u-ban lakott gimis korában. Legyen könnyű neki föld.

    Maca Bernátné
    Nyugodj békében 🖤🖤

    Ferenc Márton
    Nyugodj békében Buci.

    Válasz

    VálaszTörlés
  2. Jutka Joó
    Nyugodj békében Buci! Szeretettel gondolok rád.

    VálaszTörlés