2024. február 27., kedd

lelkünk üzenetei

 iró-olvasó találkozót hirdettek, a könyvtárba, és a név ismerős volt: Pósa Ferenc

meg is találtam a 2000es könyvét, még a Bába kiadó jelentette meg, s gyakran forgattam, a testi betegségek lelki okairól szólt, lexikonszerűen, időnként ha aktuális felütöttem a többi hasonló mellett. Icipicit amatőrebbnek tánt, de voltak érdekes meglátásai

az eladáson fel is mutattam, mikor aktuális volt,,, még nem " saláta"---állapitottuk meg



az előadás végén meg majdnem el lett adva )ez vicc:)

kicsit hamarabb elmentem, de már akkor is késő volt, igy nekem nem jutott a jutalomkönyv amit  nagylelkűen szétszórt, bár megigérték hogy eljuttatják (mit azóta is várok, valószinű a borítón látható mogendóvid is csigázza az érdeklődésemet, Ez volt az első könyve



nagyon érdekes, dinamikus , jókedélyú ember és s elég hiteles3

annyiban hogy azt mondja amit érez és nem hazudik

állitólag benne is ez a tulajdonság dominál (egy reiki beavatási "bekattanása"  óta)  hogy ki igaz...

(ha belegondolok ez a legfőbb()

---

nézem a jegyzeteimet a mobilomon

pofonegyszerű dolgokat mondott

 

pl hogy a betegségeket nem a lelkünk okozza, hanem ha rosszat teszünk magunknak, ha fejjel megyünk a falnak

ha alábecsüljük magunkat, ha rosszabbnak itéljük, mint amilyenek vagyunk. a lelkünk azt suttogja, hogy jobbak vagyunk.a lelkünk egészséges. az érzéseinkre hallgatni a legfontosabb az életben

azt tegyük, ami örömmel tölt el, amire vágyunk, ami jó érzést ad.

önbizalom, őszinteség !

a lelkünkre kell figyelni, ha nem hallgatunk a lelkünkre, akkor leszünk betegek

ami rossz érzéssel tölt el, az rossz

minden betegség tanit, arra hogy az életed jobb lehet

hallgassunk a (suttogó) lelkünkre!




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése