2024. január 25., csütörtök

Romlás 3. Lépcsők

régebben (hát, elég rég)  ketteséve, hármasával?, szedtem a lépcsőfokokat, , felfelé ugrálva

(Bár a tanitványaim 50. érettségi találkozóján, épp azt emlegették, hogy shzlalomozva jártam...

nem tudták miért, én igen, könnyitésből)

Azt tudom, hogy magasan laktunk, azaz fent voltak a lakószobáink (meg a fürdőszoba stb) (miután elvették a felső előszobánkat a kis albérletbe kiadottal...) Sőt  volt oszttársam, később háziorvosom, úgy emlékezett hogy emeletre kellett felmásznia, de nem számoltam a lépcsőfokokat, nem is tudom hány lehetett - nem számított...

Bezzeg most!

Megszámolom.

Ha fáj a térdem , egyesével lépegetek

Néha ráesek.

Kifulladok.

Még jó, hogy nem költöztem magasabbra

Az újkönyvtárban van lift, mindig azt használom..





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése