2024. január 12., péntek

pótszülinap

 mára még a nap is kisütött és már nem volt olyan dermesztő hideg

a tegnap elmaradt desszertet pótolni akartam valamelyik cukiban valamivel, de kiderült, hogy szinte mind zárva. Hiába , még nem kezdődött el mindenhol az év...

de aztán bementem a papcukiba , ettem egy kis gesztenyepürét , 990ftért (majdnem a tegnapi Gundel palacsinta ára), 



megspékeltem egy állott ásványvizzel. de volt előttem egy kis satnya virág is...bár csillogott



bementem a postára , hátha előkerült a lányom küldte csomag, de nem...

már otthon voltam, mikor eszembe jutott, megnézem az itteni postaládát, hátha bedobták az értesitést legalább

és mit látok? az ajtó mellett a földön egy kis barna takaros csomagot, hát ez volt lányom ajándéka



(már második alkalommal ajándék az ajtómnál!:) újabb angyal(postás?)--hozta.. egyik kedvenc irómtól ...azaz lyányomtól

megmelegedett a szivem ebben a hidegben, ami azért már oldódik...

3 megjegyzés:

  1. Kertész-Rados Marcella
    Boldog szülinapot Jolanda 🥰

    Gonda Julia
    köszi (én már el is felejtettem a zsidó/4 nevem 🙂

    VálaszTörlés
  2. Nagy Ágnes
    Igen! Akár 120 évig legyen az! 🥰

    Gonda Julia
    ez egy ismert mondás (a legvégső határra)

    Nagy Ágnes
    Gonda Julia ... így mondják, de lehet azért több is !
    Akár ...😯 De az máÁr...? Hm.

    Gonda Julia
    aligha:) (ez is jótékony túlzás, de jólesik 🙂

    Gonda Julia
    szavakkal nem kell spórolni!!!!

    Módosítva
    Nagy Ágnes
    Szóval, egy bizonyos kor már terhes . Mondjuk ki őszintén.

    Gonda Julia
    szóval nem, attól függ, honnan nézzük, odaátról egyáltalán nem, ..onnan minden ajándék!!! a teher is 🙂 különben is hullámvölgyek után mindig jöhet hullámhegy amig élünk, s ez igy is van...(nálam legalább is)





    VálaszTörlés
  3. Egyébként nő az átlagéletkor. 100 fölöttiség már nem is olyan ritka :)

    VálaszTörlés