2024. január 6., szombat

kifelé?

 lassan két hete vagyok benne ebben a betegségben, kezd vége lenni(?) bár sokkal többnek tűnik, szerintem még az előző, két hó előtt kezdődőből se keveredtem ki teljesen...

most főleg az zavar, hogy semmi étvágyam (az viszont jó, hogy végre be tudtam gombolni a hasamon a könnyű kisbundámat:)

azt hiszem nem tett jót az emésztőrendszeremnek a duplaadag plusz 1 antibiotikum

bár a szörnyű hasmenésem már nincs

csak fél adagnál több nem fér belém

meg mintha állandóan remegne a gyomrom...


de majd csak elmúlik ez is

a köhögéssel, mert persze az is tart még...

1 megjegyzés:

  1. Mária Hurguly
    Jobbulást kívánok!

    Erdei Gabriella
    Jobbulást kívánok. Én amikor betegség miatt nem volt étvágyam, megettem 1-2 almát, nem sokra rá már éhséget éreztem.

    Gonda Julia
    ma jót ebédeltem, végre! 🙂

    VálaszTörlés