2024. január 3., szerda

orvosok

 jelenet a háziorvosnál vagy inkábbb villámtréfa?

órákat várok kint a soromra, 3 ember van előttem, jósok időt szánnak rájuk, bezzeg ha én vagyok bent, már kint is

és most is!

minek is vagyok itt? látom az orvos tekintetében

most veszem be az utolsó antibiotikumot

mit akarok a magam 80 évével

mert hogy az az oka mindennek..

mint háziorvos, nem tud többet tenni

na és mint nem házi...?

beutalót ad a túdőgondozóba, csak siessek még ott találom őket


és átvilágitanak! a főorvos meg is vizsgál

minden rendben

de elhúzódó a köhögés (az már ilyen)

mondom hogy az orvosom a koromat okolja

miért? nem kell a köhögéshez öregnek lenni? - mondja , s milyen igaza van


(kézhez kapom a leletet

csupa megnyugtató adat:

ritmusos.. zörej nincs...

tiszta,, normális...)


heuréka


(az öregségemmel - meg a háziorvosommal - pedig majd csak megbirkózunk valahogy)


1 megjegyzés:

  1. Judit Magyarósi
    Hát nem azért megy az ember orvoshoz , hogy meggyógyítsa ! ? megnyutassa ? -kortól függetlenül ?! Néha csak jó szó , biztatás , érdeklődés is elég a gyógyuláshoz !
    Orvosra válogatja ! Örülök , hogy a gyógyulás útján haladsz , vigyázz továbbra is magadra, ölelés

    Gonda Julia
    az én orvosomhoz nem, már rég ideje lett volna változtatni (mikor még nem is voltam ennyire öreg 🙂 (lassan ő is rámöregszik 🙂

    VálaszTörlés