2024. január 7., vasárnap

gyógyszerek, óh


 azon gondolkodom, hogy tán legjobb lenne semmi gyógyszert nem szedni


mert hogy a mellékhatásaikkal kinlódom...


a mentő antibiotikum romboló hatása ismeretes, az emésztőrendszerre, ezt most nem részletezem...

a köhögésem viszont visszafojtotta az a bizonyos szirup (ami még kábszergyanús is) olyannyira, hogy már a hasam fájt a mégis fel-feltörő de oldódni nem tudó köhögésemtől


egyéb gyógyszereimet fel is függesztettem  - s lám még élek

(sőt?)

3 megjegyzés:

  1. Irénke Nagy Sándorné
    Julika inkább immunerősítő vitamint szedj!

    Gonda Julia
    Irénke Nagy Sándorné az nem gyszer.de azt is abbahagytam

    Irénke Nagy Sándorné
    Gonda Julia ne tedd! Szükség van ebben az évszakban a vitaminokra.

    Gonda Julia
    Irénke Nagy Sándorné amig nem jön tendbe a gyomrom teljesen...

    Irénke Nagy Sándorné
    Gonda Julia természetesen.

    Válasz

    VálaszTörlés
  2. Mária Hurguly
    Antibiotikumhoz tetszett szedni probiotikumot a bélflóra helyreállításához?

    Gonda Julia
    Mária Hurguly persze.bár nem vittem túlzásba...

    Mária Hurguly
    Gonda Julia érdemes legalább 3×1 tbl-t.

    Gonda Julia
    Mária Hurguly már rosszul vagyok a tablettáktól!

    VálaszTörlés
  3. Patrícia Goldina Kiss
    Nekem köhögésre a lándzsás útifű szirup szuper🙏🥰Van nappali és éjszakai változata is😊

    Gonda Julia
    már nem szedek semmit - úgy döntöttem

    VálaszTörlés