2024. január 5., péntek

összegzés(ek) 2023

 Elmentek...


nem kéne a halálról irnom folyton, mondja 90 éves unokanővérem... de mindig újrakezdem

mert az élet is...


Dégi kollega

de jókat beszélgettünk a gimiben, mindig mosolygott,,,a 90. szülinapján is még...

Morcsányi , 

lányom volt s szeretett főnöke filmsztárként nem szerettem  - az orosz irodalom kiváló ismerője (Csehov!), dramaturg

T G M 

a fiozófus , aki egyszer az Oktogonnál, nyakában gyerekével, kezitcsokolommal ,rámköszönt...

Dunai Tamás ,

aki eredetileg bölcsészből lett szinész, s aki még terelgetett, szerencsére letegezve, a jate maximumában a Mensáros esten..(xx. század)

Sánta Sándor, 

akivel szerencsére volt egy jó, kiengesztelő, anyut szeretettel emlegető, félreértéstoldó beszélgetésünk a múzeumban

Topol ,

az örök tejes ember

Baron Sanyika, 

aki többé már nem fog lefotózni sutyiban...

Vágó István, 

akivel egyszer egy beszélgető körbe keveredtem ama szörnyű emlékmú mögött

Szentmiklóssy Csöpi ,

aki legvégül eljött a z érettségi találkozónkra, kedvesen elbúcsúzni mindenkitől

Somlai Klári.

 a későn boldog házas osztálytárs, aki minden matek példát meg tudott oldani okos fejével

Bálint Márta,

 a Hagymaház örökös igazgatója, akivel már nem futok össze jókat beszélgetni

utcasarkokon

Mátó Erzsike,

 örökös, kedves könyvtárigazagató, aki egyszer megmutatta nekem a kertje magnóliáit

Bozsogi Attila örökifjú.

 akinek szerencsére elmentem jubileumi (immár búcsú felolvasására és filmről-koncertjére, elmentem) ő se dicséri már "művészi" fotóimat, s nem faggat ki 10éveskislányként s nem emlegeti, hogy milyen jó kartársnője volt anyukájának az én anyukám

Csomós Mari,

 az egykorú, komoly szépségű szinésznő, aki bár nem volt kedvencem, sajnálom

Vajda Mihály,

 a rendhagyó  filozófus, akivel egyszer együtt álltam sorba mozijegyért a művészmoziban

Kardos Misi 

drága unokaöcsém, aki szép, kicsit szomorkás fiúként él emlékezetben, mikor még Magyarorszságon voltak

Sz Irma? 

aki talán már 3 éve is, de évtizedekig hiányoltam, barátnőfélé volt a gimiben ...volt

Dávid Katalin,

 kedvenc többmint művtörténészem. akit 80 éves korában áldott meg a pápa..


nem szabadna halálról irni, mindig figyelmeztetnek, hogy pesszimista vagyok, negativ...de ezek tények és a születések se ellensúlyozzák igazán... vagy mégis?

a 6. dédunokája születik unokabátyámnak , ki 94 éves....Mazel tov!




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése