2024. január 31., szerda

múló rosszullét

 tegnap ebéd után, de még az ebédem fölött nagyon rosszul lettem

a szivem görcsölt (szerencsére nálam volt a befújós nitromint)

de általános erős rosszullét fogott el

már a szemem is rosszul-furán működött, inkább becsukva is tartottam--

vártam, kicsit csökkent, a szivtájéki görcs

de rendbontóan otthagytam az asztalon a tálcát az evőeszközökkel -  képtelen lettem volna visszavinni

örültem, hogy el tudtam magam vonszolni a biciklimig, arra féluton már fel is szálltam (jót tett a friss levegő)

és otthon a mellékhelyiségben (most megvolt a kulcsom) tisztázódtak is a "dolgok"...


hm

nagyin rossz volt

de utána nagyon jó


szerencse , hogy volt utána is!


(de ilyenkor, be kell vallanom, mindig a halál szelét érzem, s egyre gyakrabban, és persze hálát , hogy visszaáll a rend...mégis csak - döcöghetek tovább...

2 megjegyzés:

  1. De jó, hogy utána jobban lettél! Még olvasni is rossz volt a rosszullétedről, nem hogy átélni. Minden jót kívánok neked.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm szépen, már jól vagyok, azóta :)

      Törlés