2019. augusztus 25., vasárnap

múlt és jövő

Végül is ha rám dől a házunk
az is lehetett volna a nóta vége...

ma láttam kiszáradt a fa 
az ablakunk alatt
amire pedig oly szépen 
felkúszott még tavaly is
a borostyán

ha pusztulás
legyen végleges?

---

De holnap jön az unokám
az élet ő, a jövő és kíváncsi

mit mutathatnék meg neki?

a régi falakat?
vagy az újonnan húzottakat?
a leszerelt ajtót?
a lebontott feljáratot?
a parkolóvá tett
puszta kertet
amiben nincs virág
és Dusimama sem?


mit mutassak meg neki?
tán a kiszáradt fa tövében
a sarjadzó új friss
kis borostyánhajtásokat..

igen, azt









4 megjegyzés:

  1. E.N. Én vagyok még ugyanígy ezzel ma... Bár a tegnapi izomlázra rá kellene gyúrni és tovább küzdeni a gazzal a kertben.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nekem a meleg leveszi minden erőmet

      Törlés
    2. E.N. Nekem se sokat hagy. Azért is nem siettem ki. De talán most egy órára, vagy kettőre megyek.

      Törlés
    3. ha már lefele megy a Nap

      Törlés