2019. augusztus 5., hétfő

kockacukor


milyen erős hatása van a gyerekkori élményeknek

3-4 éves lehettem

pár napot töltöttem Pécsett egy zsidó gyermekotthonban (Harkányfürdői nyaralásunkból a zordon felnőttek kiutáltak állitólagos zajongásom miatt, s igy vitt el anyu ide)

itt adtak rám kis flanel apró virágos flanellpijamát az alváshoz és minden este a gondozó nénik megsimogattak tán meg is pusziltak és tettek a számba egy vagy két kockacukrot (akár a többieknek)

nos, azóta, bár már jól tudom, hogy a cukor káros, én mégis minden este lefekvés előtt nótóriusan bekapok egy vagy két mokkacukrot


julius 26

2 megjegyzés:

  1. vigasz és előkészület a jó alváshoz... adtam én is lefekvéskor cukorkát a kislányomnak, pedig tudtam, hogy nem lenne szabad

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. én nemrég jöttem rá a gyerekkori összefüggésre, az döbbentett meg!

      Törlés