2019. augusztus 1., csütörtök

alvászavarok


julius 24

El-elalszom napközben is, akár estefelé, és fogalmam sincs, mennyi időkre. Van , hogy csak tiz perc, egy óra, hrom-négy óra, teljesen elvesztem az időérzékem, igaz, álmos vagyok, de a végtelenségig, igy vissza-visszaalszom.

Nem tetszik ez nekem

***

július 25

Mozgalmas álmaim vannak, de felébredve nem emlékszem semmire. Egyébként is olyan rövideket alszom, nem is értem, hogy fér bele annyi minden, akár elfelejthető

Romlik az emlékezetem is

Csak emlékeznék jobban az ébrenléti történésekre legalább

*****

július 26

Óránként ébredek fel. mire?  s mindig elcsodálkozom, hogy csak 50-60 perc telt el. Sokkal többnek tűnik. (Jaj, de hosszú lesz egyszer, miből nem ébredek fel)

***

július 27

Álomban , félálomban irtam egy verset-

6 sorost

Nem hittem, hogy elfelejtem

De persze hogy...


***

Valami felébreszt idő előtt, és elég gyakran. Teljesen váratlanul, Mintha nem engedné a testem vagy lelkem máshol lenni, mint ahol vagyok

A valóságba kapaszkodom,elszakíthatatlanul

****

július 29

Nem tudok elég rövidet aludni ahhoz, hogy ne tűnjön hosszúnak

Fogalmam sincs ébredéskor, hogy hány óra, sőt hogy milyen napszak van. de mindig meglepődöm amikor kiderül, hogy milyen kevés idő telt el elalvásom és ébredésem közt

Valami mindig felébreszt

Ki kéne találni az okát


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése