2019. augusztus 22., csütörtök

kitüntetések technikai akadályokkal


Kitüntetéseket adnak át: diszdiplomákat (arany, gyémánt, vas) diszpolgárságot, és nemzedékek tanítóját... (vagy amit akartok) ...a városi augusztus 20.i ünnepségen

vannak (a viszonylag fiatalabbak akik a diszdiplomát fürge léptekkel veszik át (de miért is nem a kiadó alma materben?) (kolleganőm meg a lányom osztályfőnöke...:), de a legtöbben külső segítséggel, sántikálva, csoszogva, sőt, vannak akik helyükről is alig tudnak felállni, azt se tudjak hova tegyék botjukat, miközben élő személyek támogatják helyette,, ácsorognak a helyükön (a polgármesterasszony asszisztálásával) míg fejükre olvassák mimindent is csináltak életükben, amik miatt jár ez az ominózus kitüntetés

egyikük - ha jól látom -  sírással küszködik

szomorúan nézem őket

egyáltalán nem irigyen!

tán jobb is nem kitüntetettnek lenni

(bár az aranydiplomám átvételekor 3 éve én nagyon boldog voltam! És vidám is. Ja, az alma materemben, Szegeden)



3 megjegyzés:

  1. K.R.K. Ezért nem vettem át az aranydiplomámat sem Szegeden, sem itt Makón.( egy évvel ezelőtt kaptam volna meg. A kérelmet sem adtam be) Nem akartam, hogy szerencsétlenkedjem a plénum előtt kerekesszékben. Azt szeretném, hogy úgy emlékezzen rám mindenki, aki ismer, mint amikor aktív voltam. Lelkemben megvan az az ARANYDIPLOMA. 🙂

    VálaszTörlés