2019. augusztus 25., vasárnap

csilla a csillagok alatt

érdekes volt

már értem a rajongókat

mert érti a rajongóit

kedves, őszinte ember

és ami fő, jól zongorázik

bár én sajnálom, hogy letért az "igazi" útról (de az igaziról neki biztos más a véleménye)

férje befolyására tette mint kiderült (jaj, ezek az ellenállhatatlan férfiak!)

még ha ezzel sikeres is,és érzi kiteljesedettnek a hivatását (művészetét) (Én nem vagyok az átiratok híve)



azt hiszem rá is illik az a mondás, hogy a zene jobbá tesz. Jó embernek tűnik.

(Én kellemesen csalódtam benne, mert zavartak a sztárallűrjei, de azoknak most alig volt nyoma itt, most csak a polgármesterasszony amatőr fzenészkedése zavart, de ezt inkább hagyjuk....hiszen A zenéhez nincs sok köze...)

4 megjegyzés:

  1. K.Sz.F. Sajnálom, hogy lemaradtam.

    VálaszTörlés
  2. T.G:én nem..éppen az utolsó mondat miatt.. én is úgy gondolom.

    VálaszTörlés
  3. Sz.I.É. Magam is azt furcsáltam,hogy a polgármester asszony kiül a pódiumra gitározni .Az elmúlt időszakban hívták az irodalmi klubba ,mivel valaki úgy tudta írogat . Azzal utasította el,hogy a párt nem veszi jónéven az efféle szereplését .De hol itt a szerep a színpadhoz képest ?

    VálaszTörlés
  4. T.G: no, ezért nem mentem.. tanult, képzett zenészek mellett amatőrködik (égeti) magát..kár volt, meg jó hosszúra is sikerült..

    VálaszTörlés