2019. július 17., szerda

menekülés a menzáról a glóriusba

ma már egyenesen nem fértem be a menzára egyszerre 3 táborozó csoporttól, az ajtóig álltak, feltornyosulva

felhívtam a Kelemen házat unottan csak két menüt árult el a recepciós, az se tetszett

a silver se , amúgy se

a glorius előtt lecsaptam a pincérre egy menűlapért, az már biztatóbb volt

marhahúsleves, pulykacomb, grillezett zöldség

bementem hát, s hát mit mondjak, egész más  volt...

külön terített asztal, nincs sorbaállás, tálcaegyensúlyozás, a csigalassúpincér mindent elém rak (csak idő kérdése)

nomeg kellemes a zene a fenyegető gyerekzsivaly helyett

ja és igazi élő virág az asztalokon




a menzán a leves többnyire ehetetlen (és egyforma), itt megkérdezte a pincér jó volt-e, mondtam eléggé, aránylag, mert hát langyos volt és túl sötét színű



a második is szebb volt mint jó, valahogy nem volt jól átsütve, pedig a grillzöldség még le is



gyorsan kértem rájuk egy  presszót, az minden rosszat lemos... sőt még szódavizet is hozzá



de jobbak az ízek a menzán

lehet h ott ebédelek (kikeresve egy gyerektömegmentes időt) és majd itt kávézom... :)






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése